🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42591.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

هکرها قسمت های دیگری از سریال های HBO را پخش کردند؛ سکوت مدیران این شرکت ادامه دارد

مدیران شرکت HBO اعلام کرده اند حاضر به مذاکره با هکرهایی که ۱.۵ ترابایت دیتای آن را به سرقت برده اند، نیستند. این در حالیست که چند روز پیش هکرها اسکرین شات مربوط به ایمیلی ...

مدیران شرکت HBO اعلام کرده اند حاضر به مذاکره با هکرهایی که ۱.۵ ترابایت دیتای آن را به سرقت برده اند، نیستند. این در حالیست که چند روز پیش هکرها اسکرین شات مربوط به ایمیلی را منتشر کردند که نشان میداد مدیران شبکه یاد شده پیشنهاد پرداخت باج ۲۵۰ هزار دلاری را به آنها داده اند (البته درباره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - صحت آن اسکرین شات هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست).

انگیزه هکرها اما آنطور که خودشان اعلام کرده اند روشن است: آنها خواستار دریافت باج هستند. هفته گذشته HBO یک پیام ویدیویی را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - دریافت کرد که در آن هکرها خواستار دریافت «حقوق شش ماهه شان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - در قالب بیت کوین» شده و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - مدعی بودند که از این طریق سالانه ۱۵ میلیون دلار از شرکت های مختلف درآمد کسب می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - کنند.

HBO پیشنهاد پرداخت دویست و پنجاه هزار دلار باج به هکرها داده است

اما هکرها برای وادار کردن HBO به پرداخت این مبلغ دست به اقدامات مختلفی زدند و برای نمونه علاوه بر انتشار برخی قسمت های جدید از سریال های مختلف این شرکت آرشیوی از ایمیل های لیزلی کوهن معاونت آن را هم در فضای آنلاین قرار دادند که البته هیچکدام از این اقدامات ظاهرا کارگر نیافتاد چراکه تا این لحظه HBO پولی را به این شرکت ها پرداخت نکرده است.

سخنگوی این کمپانی در مصاحبه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - با نشریه ورایتی اعلام داشت:

ما با هکر(ها) ارتباطی نداریم و قرار نیست هربار که اطلاعاتی منتشر می شود در این باره اظهار نظر کنیم. طبق گزارشات یک حمله سایبری علیه ما اتفاق افتاده و هکرها ممکن است به تدریج اطلاعات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - سرقتی را منتشر نمایند تا توجه رسانه ها را به خود جلب نمایند اما ما نمی خواهیم در این بازی مشارکت کنیم. روشن است که هیچ شرکتی نمی خواهد اطلاعاتش به سرقت رفته و در اینترنت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - منتشر شود. شفاف سازی با شرکا، کارکنان و استعدادهای خلاقی که با ما همکاری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارند همچنان اصلی ترین تمرکزمان است و این حادثه ابدا مانع از تلاش ما نخواهد شد.

در اینجا بد نیست اشاره کنیم این شبکه سریال معروف «بازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر کرمانشاه استان کردستان - تاج و تخت» یا «گیم آو ترونز» را پخش می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone