🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15659.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ناسا ویدیویی از نحوه تاثیر دو سیاه‌چاله روی یکدیگر منتشر کرد

سیاه‌چاله‌ها همه چیز، حتی نور را می‌بلعند. با این وجود ابرهایی از گرد و غبار و گاز در اطراف آن‌ها ساختاری به نام «قرص برافزایشی» شکل می‌دهند. حالا ناسا ویدیویی منتشر کرده که عبور دو ...

سیاه‌چاله‌ها همه چیز، حتی نور را می‌بلعند. با این وجود ابرهایی از گرد و غبار و گاز در اطراف آن‌ها ساختاری به نام - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - «قرص برافزایشی» شکل می‌دهند. حالا ناسا ویدیویی منتشر کرده که عبور دو سیاه‌چاله از کنار یکدیگر را نشان می‌دهد.

در این ویدیوی ناسا، سیاه‌چاله‌ها از روی یکدیگر عبور می‌کنند و جاذبه آن‌ها روی قرص برافزایشی تاثیر می‌گذارد. سیاه‌چاله بزرگتر که ۲۰۰ برابر خورشید جرم دارد، به رنگ نارنجی نمایش داده شده و نمونه کوچکتر، آبی رنگ است. تاثیر نیروهای گرانشی قدرتمند موجب تاب‌خوردگی و پیچ‌خوردگی غیرمنتظره قرص‌ها یا دیسک‌ها می‌شود.

در واقعیت، تمام نورهای ساطع شده در این وضعیت باید بجای نور مرئی، در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - محدوده نور فرابنفش قرار داشته باشد. با این حال موادی که اطراف سیاه‌چاله کوچکتر می‌چرخند، نیروهای گرانشی شدیدتری را تجربه می‌کنند که آن‌ها را داغ‌تر می‌کند که همین افزایش دما، نحوه انتشار - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - نور را تغییر می‌دهد.

ویدیوهای این سبکی تنها برای سرگرمی منتشر نمی‌شوند و آن‌ها برای بررسی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - قابلیت‌هایی که دانشمندان در هنگام مشاهده سیاه‌چاله‌ها باید انتظارش را داشته - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - باشند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - از اخترفیزیکدانان ناسا - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - به نام «جرمی شنیتمن» در بیانیه‌ای از وجود سیستم‌های سیاه‌چاله دوتایی مختلف خبر داده:

«در این ویدیو دو سیاه‌چاله عظیم را می‌بینیم که نمونه بزرگتر ۲۰۰ برابر خورشید جرم دارد و جرم نمونه کوچکتر نزدیک به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر شهرضا استان اصفهان - نصف آن است. انواع مختلفی از سیستم‌های سیاه‌چاله دوتایی وجود دارد که فکر می‌کنیم دو اعضای آن می‌توانند برای میلیون‌ها سال قرص‌های برافزایشی خود را نگه دارند.»

در این ویدیو پدیده دیگری به نام «همگرایی گرانشی» هم به چشم می‌خورد که در آن یک جسم عظیم، تصویر جسم پشتی را تحریف می‌کند. از چنین روشی می‌توان برای بررسی ستاره‌های دور و شناسایی سیاره‌های فراخورشیدی استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone