🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39933.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گام دیجی‌کالا برای خروج از مرز ایران در سال ۹۷

مدیران دیجی‌کالا امروز در مرکز پردازش جدید این شرکت یک کنفرانس خبری برگزار کردند و از برنامه‌هایشان برای سال ۹۷ و همچنین یلدای شگفت‌انگیز که در روزهای آینده آغاز خواهد شد گفتند. یکی از مهم‌ترین ...

مدیران - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دیجی‌کالا امروز در مرکز پردازش جدید این شرکت یک کنفرانس خبری برگزار کردند و از برنامه‌هایشان برای سال ۹۷ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و همچنین یلدای شگفت‌انگیز که در روزهای آینده آغاز خواهد شد گفتند.

یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دیجی‌کالا در سال‌ ۱۳۹۷، حضور در خارج از مرزهای ایران است. آنطور که برادران - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - محمدی می‌گویند، این فروشگاه تصمیم دارد تا با حضور در کشورهای همسایه، کالاهای باکیفیت ساخت ایران - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را به فروش برساند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گفته سعید محمدی، دیجی‌کالا اگرچه می‌خواهد در منطقه فعالیت خود را آغاز کند اما به سراغ کشورهایی که آمازون از طریق فروشگاه «سوق» فعالیت می‌کند، نخواهد رفت: «می‌خواهیم در کشورهایی فعالیت خود را آغاز کنیم که بلوغ اینترنتی کمتری دارند. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در این کشورها رقیب چندان بزرگی هم وجود ندارد. کشورهایی مانند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عراق، افغانستان، پاکستان و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ارمنستان.»

در اولین روزهای سال ۹۶ بود که خبر رسید آمازون، بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه به نام سوق را خریده است. این فروشگاه بیشتر در کشوهای عربی فعالیت می‌کند و به همین دلیل محمدی‌ها می‌خواهند فعلاً دیجی‌کالا را به سمتی هدایت کنند که در ابتدای فعالیت فرا مرزی، رو در روی آمازون و سوق قرار نگیرند.

دیجی‌کالا سال گذشته مدل تجاری خود را با تغییراتی همراه کرد و سیستم Market Place را پیاده سازی کرد که بر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اساس آن فروشندگان می‌توانند کالای خود را در اختیار کاربران دیجی‌کالا قرار دهند. این در حالی بود که برای ده سال، بزرگ‌ترین فروشنده اینترنتی ایران به شکل مستقیم کالا تهیه می‌کرد و در اختیار کاربران قرار می‌داد.

مارکت‌پلیس دیجی‌کالا امروز پس از یک سال فعالیت، ۳ هزار فروشنده دارد در حالی که چشم‌انداز مرکز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فروشندگان دیجی‌کالا، رسیدن به ۱۰۰ هزار فروشنده و تولید‌کننده است و می‌خواهد به یک بازار هدف ۲۰۰ میلیونی از کاربران در ایران و چند کشور منطقه دست پیدا کند.

محمدی، مدیر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عامل دیجی‌کالا می‌گوید که در حال حاضر فروشنده‌های کوچک دسترسی به بازار کل کشور ندارند اما با پیوستن به فروشندگان دیجی‌کالا، این مزیت برای شرکت‌های کوچک یا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حتی تولید‌کننده‌های خانگی به وجود می‌آید تا بتوانند حتی به بازارهای صادراتی نیز دسترسی پیدا کنند: «این بستر، بستر نامحدودی است. یک فروشگاه فیزیکی، به اندازه خود و در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - یک قالب محدود می‌تواند فعالیت بازرگانی انجام دهد اما - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در پلتفرم فروشندگان دیجی‌کالا محدودیتی وجود ندارد و همه این‌ها باعث افزایش تولید ملی و صادرات غیرنفتی خواهد شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
یک سوالی دارم اطراف قدس علی آباد کتول طرح تعویض لباسشویی زانوسی قدیمی به جدید دارید.
پاسخ: بله در قدس شهر علی آباد کتول خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone