🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39920.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام حالا به طور خودکار استوری ها را آرشیو می کند

اینستاگرام ساعاتی پیش از قابلیت جدیدی برای اشتراک گذاری استوری ها با عنوان Stories Highlights پرده برداشت. به لطف این قابلیت، از این به بعد می توانید گلچینی از استوری های مورد علاقه تان را ...

اینستاگرام ساعاتی پیش از قابلیت جدیدی برای اشتراک گذاری استوری ها با عنوان Stories Highlights پرده برداشت. به لطف این قابلیت، از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این به بعد می توانید گلچینی از استوری های مورد علاقه تان را در پروفایل خود جمع آوری کرده و اجازه دهید دیگران آن ها را تماشا کنند.

با این اوصاف، استوری های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شما می توانند بیشتر از 24 - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ساعت در محیط - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اینستاگرام حضور داشته باشند. واضح تر بگوییم، با Stories Highlights می - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - توانید استوری های محبوب تان را برای همیشه و تا زمانی که آن ها را پاک نکرده اید در محیط اینستاگرام - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

گزینه Stories Highlights درست زیر بخش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بیوگرافی پروفایل تان قرار گرفته. کافیست آیکن + را لمس کرده و از آرشیو استوری ها، مواردی که دوست دارید را برگزینید. بعد از آن می توانید برای پکیجی که جمع آوری شده اسم و تصویر کاور در نظر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - گرفته و در نهایت به شکل یک آیکن دایره ای روی پروفایل تان ذخیره نمایید.

خوشبختانه اینستاگرام برای ذخیره - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - استوری ها هیچ محدودیتی پیش پایتان قرار نداده، و هر زمان که بخواهید می توانید با نگه داشتن انگشت خود روی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هر کدام از دایره ها به ویرایش آن ها پرداخته یا به طور کامل حذف شان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کنید.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اما به جز این، اینستاگرام قابلیت دیگری هم دریافت کرده که Stories Archive نام دارد. از این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پس هر گاه زمان 24 ساعته استوری هایتان به اتمام برسد، همگی به طور خودکار در بخش Stories Archive ذخیره می شوند تا بتوانید از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آن ها برای ساخت کلکسیون در Stories Highlights - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - استفاده کنید. برای دسترسی به آن ها و آرشیو پست ها هم کافیست که از پروفایل به بخش آرشیو بروید.

دو قابلیتی که گفتیم در نسخه 25 اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده که همین حالا می توانید آن را از اپ استور و گوگل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پلی دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone