🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39945.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سلطه اینستاگرام بر شبکه های اجتماعی تا سه سال دیگر

بر اساس برآوردهای موسسه تحقیقات بازاریابی دیجیتال «eMarketer» تا سال 2021 کاربران اینستاگرام 30 درصد از کل کاربران شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهد. تعداد کاربران اینستاگرام در حال حاضر 593.7 میلیون نفر است ...

بر اساس برآوردهای موسسه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تحقیقات بازاریابی دیجیتال «eMarketer» تا سال 2021 کاربران اینستاگرام 30 درصد از کل کاربران شبکه های اجتماعی را تشکیل می دهد.

تعداد کاربران اینستاگرام در حال حاضر 593.7 میلیون نفر است که 24 درصد از کل کاربران شبکه های محسوب می شود اما این میزان طی سه سال آینده به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - 927.9 میلیون خواهد رسید.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
نمودار رشد کاربران اینستاگرام تا سال 2021 نمودار آبی: درصد سهم اینستاگرام - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از کل کاربران شبکه های اجتماعی نمودار قرمز: درصد رشد سالیانه کاربران

یکی از تحلیلگران این موسسه به نام «سیندی لیو» علت رشد سریع این اپلیکیشن را ارائه بروزرسانی های پیوسته و معرفی قابلیت های جدید از جمله ویدئوی لایو و استکیرهای مهیج می داند.

با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - این وجود مهم ترین سلاح اینستاگرام در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رقابت تنگاتنگ با اپلیکیشن هایی از قبیل فسبوک مسنجر و اسنپ چت، قابلیت استوری است که تابستان سال گذشته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - معرفی شد.

مسئولان این شبکه اجتماعی ماه گذشته تعداد کاربرانی را که روزانه از استوری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - استفاده می کنند 300 میلیون نفر اعلام کردند. علاوه بر این مدیرعامل اینستاگرام کپی برداری این قابلیت از اسنپچت را تائید کرده است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی
25 کشور اول بر اساس سهم اینستاگرام از کاربران شبکه های اجتماعی

شاید خود مسئولان فیسبوک هم هنگام خریداری استارتاپ اینستاگرام در سال 2012 تصور نمی کردند که تعداد کاربران آن طی 5 سال از 30 میلیون به حدود 600 میلیون نفر برسد. حالا اما آنها به خرید 1 میلیارد دلاری خود در آن سال افتخار می کنند.

نکته جالب این جاست که این بازار نه فقط در آمریکا بلکه در نقاط مختلف دنیا از نروژ در شمال اروپا گرفته تا سنگاپور در شرق آسیا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و آرژانتین در جنوب قاره آمریکا در حال گسترش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone