🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39934.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

موزیلا برای افزونه مشکوک Mr.Robot مجبور به توضیح به کاربران خود شد

کاربران مرورگر فایرفاکس کوانتوم دیروز هنگام باز کردن این مرورگر با یک افزونه عجیب و غیر عادی مواجه شدند: پلاگینی به اسم Looking Glass که بدون گرفتن اجازه نصب از کاربر، در فهرست افزونه های ...

کاربران مرورگر فایرفاکس کوانتوم دیروز هنگام باز کردن این مرورگر با یک افزونه عجیب و غیر عادی مواجه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شدند: پلاگینی به اسم Looking Glass که بدون گرفتن اجازه نصب از کاربر، در فهرست افزونه های فایرفاکس نصب شده بود هر چند که به طور پیش فرض فعالیتی نداشت.

اما با وجود غیر فعال بودن این افزونه، دو نکته موجب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نگرانی کاربران شد. یکی این که افزونه به طور خود به خودی روی مرورگر نصب شده بود و دیگری توضیحات عجیب و غریب آن بودند: «حقیقت من متفاوت از حقیقت شماست».

پیگیری های کاربران از سوی موزیلا نشان داد که افزونه Looking Glass در واقع مربوط به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یک برنامه بلند مدت موزیلا برای توسعه یک بازی درباره سریال Mr.Robot بوده که Mr. Robot ARG نام دارد.

به استناد توضیحات آمده در بخش پشتیبانی موزیلا، افزونه مذکور برای این طراحی شده بوده که طرفداران Mr. Robot بتوانند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با آن بیشتر از گذشته در دنیای این سریال تلویزیونی جذاب و دوست داشتنی غرق بشوند.

وقتی که این افزونه را فعال می کنید، شاهد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تغییرات کوچکی در بعضی وبسایت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های خاص خواهید بود. مثلا ممکن است با ورود به یک سایت سرنخ هایی برای پیشبرد بهتر در بازی Mr. Robot ARG در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اختیارتان قرار بگیرد.

موزیلا در پاسخ به نگرانی های به وجود آمده در مورد این افزونه در بیانیه ای رسمی اعلام کرده که افزونه Looking Glass را برای جلب اطمینان کاربران به فروشگاه افزونه های خود منتقل می کند، و کدهای آن را در اختیار عموم مردم قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone