🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39915.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چگونه با گلکسی نوت ۸ و اپلیکیشن سامسونگ فلو قفل کامپیوتر را باز کنیم

بسیاری از غول های فناوری تا امروز تلاش کرده اند تجربه کاربری موبایل و کامپیوترهای رومیزی را با روش های مختلف به یکدیگر پیوند دهند؛ مایکروسافت با continuum، اپل با Continuity و سامسونگ با Flow، اپلیکیشنی که به ...

بسیاری از غول های فناوری تا امروز تلاش کرده اند تجربه کاربری موبایل و کامپیوترهای رومیزی را با روش های مختلف به یکدیگر پیوند دهند؛ مایکروسافت با continuum، اپل با Continuity و سامسونگ با Flow، اپلیکیشنی که به شما امکان می دهد فعالیتی را با موبایل خود آغاز کرده و آن را روی کامپیوتر ادامه دهید. البته این قابلیت در ابتدا فقط برای تبلت های سامسونگ در نظر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گرفته شده بود، اما حالا از تمام کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۰ پشتیبانی می کند. در این مطلب میخواهیم نحوه ی شروع عملکردها روی گلکسی نوت ۸ (بررسی دیجیاتو) و ادامه ی آن روی کامپیوتر دسکتاپ را مرور کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

قدم اول این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است که اپلیکیشن سامسونگ فلو را دانلود کنید، از گوگل پلی برای موبایل خود و از فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت برای کامپیوتر شخصی. برای کامیپوتر یک درایور هم لازم است که پس از اجرای سامسونگ فلو، به شکل خودکار دانلود می شود. پس از آن، بلوتوث هر دو دستگاه را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - روشن کنید و آنها را با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یکدیگر جفت نمایید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در اینجا اپلیکیشن سامسونگ به شما می گوید که برای استفاده از Flow لازم است یک پین کد برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ویندوز خود تعریف کرده باشید. طبعاً به تنظیمات رفته و یک عدد ۴ رقمی انتخاب کنید، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - البته در صورتی که قبلاً این کار را انجام نداده باشید. حالا دکمه Register - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را در نسخه ویندوزی فشار دهید و کدی که ظاهر می شود را تایید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کنید. در اینجا همه چیز آماده شده و کافی است یکبار اثر انگشت و عنبیه چشم را هم با حسگر تلفن هوشمند اسکن نمایید. اگر مراحل را به دستی انجام داده باشید، از این به بعد می توانید قفل کامپیوتر را با حسگر اثر انگشت یا عنبیه تلفن هوشمند باز کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اما قابلیت های نرم افزار Flow از این فراتر می رود. وقتی پای کامپیوتر خود بنشینید، نوتیفیکیشن های تلفن هوشمند شما در گوشه پایین نمایشگر نمایش داده می شوند. با مراجعه به بخش نوتیفیکیشن ها در نرم افزار Flow هم می توانید همه ی آنها را به شکل یکجا مشاهده کنید. علاوه بر این وقتی تماس یا پیامی دریافت کنید، نوتیفیکیشن مربوطه به شکل زنده در گوشه نمایشگر کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شما نمایش داده می شود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

همچنین در پایین پیام های دریافتی گزینه Reply وجود دارد که با استفاده از آن می توانید روی کامپیوتر به آنها پاسخ دهید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اما یکی از کاربردی ترین ویژگی های اپلیکیشن Flow این است که به راحتی می توانید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بین موبایل و کامپیوتر خود فایل رد و بدل کنید. در کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کافی است فایل ها را کشیده و روی پنجره نرم افزار Flow رها کنید، در موبایل هم فایل های مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از لمس گزینه Share اپلیکیشن Flow را انتخاب نمایید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

سامسونگ فلو ضمناً اتصال به اینترنت را هم برای کامپیوتر شما ساده می کند. اگر به اینترنت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - متصل نباشید، وقتی اپلیکیشن فلو را راه اندازی می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کنید دستگاه می پرسد که می خواهید کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را به اینترنت موبایل وصل کنید یا خیر. تنها کافی است دکمه Use را بزنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

برای استفاده از اپلیکیشن فلو، باید ویندوز ۱۰ شما بروزرسانی موسوم به Creators را دریافت کرده باشد (نسخه حداقل V1703). اندروید تلفن هوشمند هم باید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حداقل مارشملو باشد. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بر همین اساس می توان گفت اپلیکیشن فلو علاوه بر گلکسی نوت ۸، از این ابزارها هم پشتیبانی می کند:

  • Galaxy S8
  • +Galaxy S8
  • Galaxy S7
  • Galaxy - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - S7 Edge
  • Galaxy S6
  • Galaxy S6 Edge
  • +Galaxy S6 Edge
  • Galaxy Note 5
  • Galaxy A5
  • Galaxy A7

تبلت های سری گلکسی هم در صورت مجهز بودن به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اندروید نوقا یا بالاتر، قادر هستند از امکانات Samsung - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - Flow بهره مند شوند و از جمله آنها می توان به Galaxy - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - TabPro S و Galaxy Book اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اپلیکیشن Flow در حقیقت پاسخ سامسونگ به قابلیت Continuity در پلتفرم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اپل به حساب می آید. البته در دنیای اندروید اپلیکیشن های دیگری هم با امکانات مشابه وجود دارند، مثلا Pushbullet امکان نمایش نوتیفیکیشن ها روی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کامپیوتر و تبادل فایل را دارد، Pocket یا Instapaper به شما امکان می دهند سایت ها را برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مطالعه روی موبایل ذخیره و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بعداً روی نمایشگر کامپیوتر مطالعه کنید و سیستم عامل Cyanogen، به قابلیت Baton مجهز است، در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نتیجه به شکل پیشفرض، از انقال فایل به کامپیوتر پشتیبانی می کند. اما اپلیکیشن فلو گزیده ای از کاربردی ترین امکانات را به راحت ترین شکل گرد هم آورده و با محصولات سری گلکسی هماهنگی بالایی دارد، امکاناتی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مثل باز کردن قفل کامپیوتر با اثر انگشت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و پاسخ دادن پیام ها که تجربه کاربری شما را بهبود می بخشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone