🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39954.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نتفلیکس بومی کره شمالی راه اندازی شد؛ مجازات مرگ برای مشاهده محتوای کره جنوبی

در کره شمالی برای مالکیت هرگونه محتوای رسانه ای بیگانه مجازات زندان در نظر گرفته شده. حتی اگر شهروندان این کشور محتوای تولید شده توسط کره جنوبی را مشاهده کنند، با مجازات مرگ روبرو می ...

در کره شمالی برای مالکیت هرگونه محتوای رسانه ای بیگانه مجازات زندان در نظر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گرفته شده. حتی اگر شهروندان این کشور محتوای تولید شده توسط کره جنوبی را مشاهده کنند، با مجازات مرگ روبرو می شوند. حالا مقامات کره شمالی از نسخه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بومی سازی شده مشابه با اپ نت فلیکس برای موبایل های این کشور رونمایی کرده اند تا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بدین ترتیب جمعیت رو به افزایش کاربران تلفن های هوشمند این کشور را به محتوای داخلی جذب کنند.

کمپانی نت فلیکس سریال ها و فیلم ها - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را در قالب سرویس اینترنتی در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اختیار کاربران خود قرار می دهد. این کمپانی همچنین سریال های متنوعی را نیز تولید می کند.

اپ معرفی شده در کره شمالی که «My Companion 4.0» نام دارد برای کاربران امکان مطالعه کتاب های الکترونیکی، بازی و تماشای ویدیو را فراهم می کند. همچنین اسکرین شات هایی که از این اپ منتشر شده نشان می دهند که محتوای ویدیویی شامل نمایش ها، رویدادهای ورزشی و شوهای تلویزیونی بوده و کاربران می توانند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اقدام به خرید برخی محتوای ویژه کنند. البته - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هنوز مشخص نشده که امکان خرید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - چه محتوایی فراهم شده است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی
در حدود یک سال پیش نیز کره شمالی از سرویس پخش ویدیویی «مانبانگ»، نوعی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ست-تاپ باکس دولتی که - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شبکه های تلویزیونی، ویدیوهای مختلف و مقالات روزنامه ها را بر بستر اینترنت پخش می کرد، رونمایی نموده بود.

از آنجایی که کره شمالی دسترسی بسیار محدودی به اینترنت دارد و تنها تعداد کمی از سایت ها، داخل این کشور میزبانی می شوند، به نظر می رسد در پشت پرده معرفی اپ جدید و استفاده توسط کاربران، اهداف دیگری نهفته باشد؛ زیرا بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، مقامات کره شمالی دائماً در حال رصد کردن فعالیت های انجام شده در تلفن های هوشمند این کشور هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone