🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39925.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تشعشعات وای فای و موبایل، خطر سقط جنین را تا 50 درصد افزایش می دهند

بنابر تحقیقاتی تازه، وای فای و موبایل ها می توانند خطر سقط جنین زنان باردار را تا 50 درصد افزایش دهند. تا به امروز در برخی تحقیقات اثبات شده بود تشعشعات غیر یونیزان میدان مغناطیسی ...

بنابر تحقیقاتی تازه، وای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فای و موبایل ها می توانند خطر سقط جنین زنان باردار را تا 50 درصد افزایش دهند.

تا به امروز در برخی تحقیقات اثبات شده بود تشعشعات غیر یونیزان میدان مغناطیسی که توسط خطوط برق و دکل های مخابراتی ساطع می شوند می توانند استرس زا باشند و آسیب های ژنتیکی به بار آورند که به سقط جنین زنان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - باردار منجر خواهد شد.

حالا محققان آمریکایی می گویند زنانی که در معرض سطوح بالایی از تشعشعات میدان مغناطیسی قرار دارند، تا 48 درصد بیشتر از زنانی که در معرض کمترین مقدار هستند فرزند خود را از دست خواهند داد.

تشعشات مغناطیسی پیشتر به عنوان یکی از عوامل سرطان زا شناخته شده اند

تشعشعات میدان مغناطیسی که تقریباً هرکسی در معرض آن قرار دارد، پیشتر به عنوان یکی از عوامل سرطان زا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شناخته شده بود و سازمان بهداشت جهانی از محققان خواست تا به بررسی تاثیرات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آن روی حاملگی بپردازند.

برای دستیابی به این نتایج، محققان مرکزی Kaiser Permanente در کالیفرنیا از 913 زن باردار کمک گرفتند که همگی در مراحل نخست حاملگی به سر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می بردند و برخی، پیشتر تجربه سقط جنین را پشت سر گذاشته بودند. تمام مشارکت کنندگان، سنجشگر EMDEX Lite را به خود متصل کردند که میزان تشعشات میدان مغناطیسی را در یک روز معمولی اندازه گیری می کرد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

با بررسی میزان تشعشعاتی که هر شخص باردار طی دوران حاملگی خود دریافت کرده بود، مشخص شد خطر سقط جنین در زنانی که بیشتر در معرض - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - میدان مغناطیسی قرار دارند، تا 48 - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - درصد بیشتر از افرادی است - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کمتر در معرض این پرتوها هستند.

سرپرست این تحقیقات می گوید که نتایج به دست آمده نشان می دهد تشعشعات غیر یونیزان میدان مغناطیسی، می تواند تاثیرات بیولوژیکی شدیدی برای سلامت انسان بگذارد.

شاید به خواندن این مطلب علاقمند باشید:

- تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone