🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39929.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آلفابت با سیستم تابش نور، اینترنت پرسرعت وایرلس را به مناطق پرجمعیت می آورد

واحد تحقیقاتی X آلفابت اخیراً اعلام کرده که قرار است دولت هند یکی از تکنولوژی های جدید این کمپانی را خریداری نماید. فناوری مذکور امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت بی سیم را بدون نیاز ...

واحد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تحقیقاتی X آلفابت اخیراً اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که قرار است دولت هند یکی از تکنولوژی های جدید این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کمپانی را خریداری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نماید. فناوری مذکور امکان دسترسی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به اینترنت پر سرعت بی سیم را بدون نیاز به کابل کشی، برای میلیون ها نفر مهیا خواهد ساخت.

قرار است 2 هزار جعبه در فواصل 20 کیلومتری روی سقف خانه ها قرار بگیرد تا اینترنت پر سرعت را فرهم کنند

مفاد این قرارداد هنوز - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مشخص نیست، اما همکاری آلفابت با دولت هند از سال آتی میلادی آغاز می شود و قرار است 2 هزار جعبه ویژه در منطقه پرجمعیت ایالت «آندرا پرادش» و در فواصل 20 کیلومتری روی سقف خانه ها قرار بگیرد تا اینترنت پر سرعت را برای مردم به ارمغان بیاورد. آندرا پرادش 53 میلیون نفر جمعیت دارد اما بنابر آخرین آمار، تنها 15 میلیون نفر از آنها تا دسامبر گذشته به اینترنت پر سرعت دسترسی داشته اند.

واحد X آلفابت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برنامه دارد از تکنولوژی تابش نور استفاده کند که اطلاعاتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تا سقف 20 گیگابیت بر ثانیه را از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - طریق نور میان این جعبه ها انتقال می دهد. این کمپانی همچنین مدعی شده که پهنای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - باند فراهم شده به این روش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برای جستجوی هزاران نفر در وب به صورت همزمان از طریق یک دکل کافی خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

قرارداد اخیر آلفابت با دولت هند، درپی موفقیت پروژه Loon انجام شده است

ایده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کلی آلفابت، ساخت نوعی ستون فقرات برای دکل های مخابراتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و هات اسپات - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های وای فای است که کاربران می توانند به آن دسترسی داشته باشند. قرارداد اخیر، به دنبال یکی از خروجی های فرعی پروژه Loon واحد X - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آلفابت حاصل شده. در این پروژه پیشتر، چندین بار سرویس های مخابراتی از طریق شبکه ای از بالون های عظیم فراهم شده که در آن بالون ها به صورت مستقیم به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - موبایل های هوشمند متصل می شوند. این قابلیت برای مناطق دورافتاده با جمعیت کم تدارک دیده شده است.

آلفابت که کمپانی مادر گوگل به حساب می آید تنها یکی از سرویس دهندگان آنلاین است که می خواهد دسترسی به اینترنت را در کشورهای در حال توسعه افزایش دهد. این موضوع، تاثیری حیاتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بر رشد کسب و کارهای کشورها خواهد گذاشت. بر اساس گفته مسئولان آلفابت، دولت هند می خواهد 12 میلیون نفر دیگر را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هم تا پایان 2019 از این امکان برخوردار کند.

محققان عقیده دارند چنین سیستمی در مناطقی که پیوند زدن دکل های مخابراتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به اتصالات سیمی هزینه بر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و دشوار است، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می تواند بسیار مفید ظاهر شود؛ اما شاید یکی از نقاط ضعف این تکنولوژی، تضعیف اتصال میان جعبه ها در شرایط نامناسب آب و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هوایی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ناهیرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا شما منطقه میدان شیر ماکو هم تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در میدان شیر شهر ماکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone