🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39947.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کاربران از طرح جدید اینترنت ثابت چه گلایه‌هایی دارند؟

مدل فروش اینترنت ثابت در ایران با روی کار آمدن وزیر جدید تا حد زیادی دچار تغییرات گسترده‌ای شده و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت دائماً در حال ارائه تعرفه‌های جدید خود هستند. در این میان ...

مدل فروش اینترنت ثابت در ایران با روی کار آمدن وزیر جدید تا حد زیادی دچار تغییرات گسترده‌ای شده و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت دائماً در حال ارائه تعرفه‌های جدید خود هستند. در این میان پیشنهادات، انتقادات و البته پرسش‌های گوناگونی از سوی مردم مطرح شده که وزیر اطلاعات در آخرین پست اینستاگرامی خود پاسخ برخی از آنها را داده است با این حال شکایت کاربران از مشکلات اینترنت نامحدود جدید کماکان ادامه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دارد.

با وجود توضیحات وزیر انبوه کامنت‌های انتقادی مردم ادامه دارد

محمدجواد آذری جهرمی در این پست اینستاگرامی درباره سرعت دانلود کاربران توضیحاتی ارائه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داد: «مگابیت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بر ثانیه واحد سرعت و مگابایت واحد حجم است. یک بایت معادل هشت بیت است. در نرم افزارهای دانلودر، در بعضی اوقات سرعت بر حسب بایت نوشته می‌شود. برخی دوستان تصور می‌کنند که شرکت ارائه دهنده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سرویس نسبت یک به هشت را اعمال کرده که این تصور درست نیست. شرکتها موظفند سرعت خریداری شده را به صورت تضمین شده به مشترک تحویل دهند.»

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

کاهش سرعت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از اصلی‌ترین شکایات مردم به وزیر ارتباطات محسوب می‌شود

این توضیح در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از کاربران - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در بخش نظرات از سرعت‌های 8 و 16 مگابیتی شرکت‌های مختلف که سرعت دانلود 60 تا 90 کیلوبیت برثانیه را دارند خبر داده‌اند. اکثر کاربران معتقدند سرعت دانلود به شدت پایین آمده و شرکت‌های اینترنت هم با بهانه‌های مختلف شکایات آنها را نادیده می‌گیرند، کاربری - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای وزیر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ارتباطات نوشته است: «تا قبل از گرفتن طرح جدید سیم‌کشی داخلی ساختمان مشکلی نداشت‏، الان به محض گرفتن طرح جدید میگن مشکل از خودتون و ساختمونه، به ما ربطی نداره. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چطور شد تا دیروز که 30 تومن بیشتر می‌دادم، همه چی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - درست بود؟»

وزیر ارتباطات در این رابطه نیز - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جواب مردم را بی‌پاسخ نگذاشته و در پست اینستاگرامی خود - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نوشته:

«برخی نیز از اینکه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سرعت خریداری شده با آنچه تحویل شده همخوانی ندارد، گلایه کرده‌اند. طبیعتا در صورت عدم رفع - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مشکل پس از تماس با شرکتها، مراتب را از طریق سامانه صد و نود و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پنج پیگیری نمایند تا به شکایت آنها رسیدگی شود.»

وزیر به طور تلویحی کاربران کم‌مصرف را به سمت استفاده از اینترنت موبایل دعوت می‌کند

البته با وجود این جوابیه، بازهم شاهد برخی از نظرات مردمی در رابطه با سامانه 195 هستیم که حکایت از مشکلات پیگیری توسط خود این سامانه می‌دهد. جهرمی همچنین در خصوص مشترکینی که نیاز به سرعت بالا و حجم کم دارند، به طور غیر مستقیم خرید بسته های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موبایلی را پیشنهاد داد که با توجه به قیمت بالای این بسته‌ها در برابر اینترنت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خانگی، گلایه بسیاری از این کاربران را به همراه داشته است.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
با اینکه پیش‌تر وزیر گفته بود جابجایی در بین شرکت‌ها برای گرفتن سرویس اینترنت نباید بیش از 24 ساعت طول بکشد، ولی کماکان شرکت‌ها وعده‌های یک هفته یا بیشتر برای جمع‌آوری سرویس را به مشترکین می‌دهند.

امروز با وجود طرح‌های جدید اکثر کاربران برای داشتن اینترنت 16 مگابیتی مجبور به پرداخت 80 هزار تومان در ماه هستند،  کاربران معترض معتقد هستند که شرکت‌های ارائه دهنده اینترنتی به راحتی می‌توانند سرعت‌های بالا با حجم کمتر را در دستور کار خود قرار دهند و از انجام این کار سرباز می‌زنند. نظر این کاربران چندان بیراه نیست چرا که در دستور رگولاتوری صرفا حداکثر قیمت مشخص شده و امکان مانور قیمت به سمت پایین برای حجم‌های کمتر به شرکت‌ها داده شده است.

ارائه بسته‌های جدید شرکت مخابرات راه را برای رعایت حقوق کم‌مصرف‌ها تا حدی باز کرده است.

البته به تازگی شرکت مخابرات طرح‌های جدیدی را - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - رونمایی کرده که در آن رعایت حقوق مشترکین کم مصرف ولی خواستار سرعت بالا رعایت شده است, بطوری که برای این دسته از کاربران حق انتخاب سرانه مصرفی کم و یا زیاد در سرعت های بالا (8 و 16 مگابیت برثانیه) در نظر گرفته شده است. این اتفاق شاید تلنگری برای سایر شرکت‌ها باشد و احتمالا شاهد موج ارائه تعرفه‌های جدید مشابه از سوی باقی شرکت‌ها خواهیم بود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

جالب است بدانید شکایت مشترکین اینترنتی از قیمت‌گذاری و نحوه ارائه اینترنت نامحدود به سمت شکایت‌های جدی‌تر دولتی نیز کشیده شده، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به‌طوری که «محمود نوابی»، رئیس سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان هم گفته: «کمیسیون تنظیم مقررات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و ارتباطات درحالی خود قیمت بسته‌های اینترنتی را تعیین می‌کند که باید ابتدا در کارگروه تنظیم بازار حضور یابد و درخواست خود را برای تعیین قیمت، ارائه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دهد.»

جدول‌های ارائه شده توسط شرکت‌ها دارای ابهامات گوناگونی برای مشترکین است

جهرمی همان‌طور که پیش‌تر گفته بود، بازار مارکتینگ و تبلیغات شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت را علت سردرگمی بسیاری از کاربران در هنگام مقایسه و خرید اینترنت جدید شرکت‌ها عنوان کرده، چرا که برخی شرکت‌ها - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برای نشان دادن سقف بالاتر مصرف منصفانه، عدد مصرف - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - منصفانه را بر مصرف داخلی تنظیم کرده و اعلام کرده‌اند اینترنت دو برابر ترافیک داخلی شمارش خواهد شد در صورتی که در اکثر جداول ارائه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شده‏، عدد FUP یا همان حد مصرف سرانه بر حسب - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مصرف داخلی نوشته شده و نصف رقم در جدول برای اینترنت بین‌المللی لحاظ می‌شود.

جز مواردی معدود، اکثر سایت‌های با ترافیک داخلی کاربردی برای عامه مشترکین اینترنتی ندارد

البته در این میان کاربران بسیاری نسبت به FUPهای ارائه شده نیز اعتراض دارند، آنها معتقد هستند که با توجه به لیست فعلی 500تایی سایت‌های دارای ترافیک داخلی، به هیچ‌وجه امکان رسیدن به بیش از 50 تا 60 گیگ در ماه برای هر مشترک وجود ندارد چرا که جز مواردی معدود، الباقی سایت‌ها برای قشرهای خاص به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کار می‌آیند. البته جهرمی وعده داده که شاید به زودی تمامی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سرویس‌های با ip ایران در فهرست سایت‌های با ترافیک داخلی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - قرار بگیرند که در صورت محقق - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شدن این امر، شاید بتوان از این ایراد چشم‌پوشی کرد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
نمونه ای از اسامی سایت های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داخلی که کاربر در آنها قادر نیست تا حجم اینترنتی زیادی را مصرف کند

وزیر ارتباطات در پایان پست اینستاگرامی خود نیز به موضوع جالبی اشاره - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرده که می‌تواند رقابت بین شرکت‌ها را وارد فاز جدیدی کند:

«در خصوص محدود شدن سرعت اینترنت بعد از رسیدن به حد مجاز مصرف منصفانه باید گفت که در مصوبه، کلمه حداقل قبل از 128 کیلو بیت اضافه و ابلاغ شد و این امکان بوجود آمده که شرکتها در این محدودیت نیز با یکدیگر رقابت نمایند.»

این بدین معناست که شاید در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - روزهای آتی شاهد حداقل سرعت بالاتری برای اینترنت نامحدود باشیم چرا که در بیشتر کشورهای دنیا این حداقل سرعت پیرامون 512 کیلوبیت قرار دارد و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی از جمله وعده‌های وزارت ارتباطات در - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - حوزه فروش مدل جدید اینترنت است.

مشکلات زیاد آغاز طرح مدل جدید فروش اینترنت نامحدود، آن را به تجربه‌ای تلخ برای کاربران تبدیل کرده

به نظر می‌رسد تغییرات در مدل اینترنت ارائه شده به کاربران مثل بسیاری از طرح‌های دیگر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در آغاز با مشکلات بسیاری روبروست و با وجود اظهارات مدیران اکثر شرکت‌های ISP مبنی بر اینکه طرح‌های - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - جدید به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نفع مردم خواهد بود، با ترفندهایی ناعادلانه و البته قوانینی ناقص در دستور جدید سازمان رگولاتوری، این «به‌نفع بودن» حالتی عکس پیدا کرده و صدای اعتراض بسیاری از مشترکین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - را در آورده است.

شما چطور؟ بعد از ارائه مدل فروش جدید اینترنت نامحدود به مشکل برخوردید؟ آنها را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone