🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39926.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تداِکس تهران امسال با موضوع تقاطع برگزار می‌شود

تداکس‌ تهران در یکم دی‌ماه ۱۳۹۶ ساعت 7.30 صبح الی 2 بعداز ظهر در سالن همایش‌های برج میلاد با هدف گسترش ایده‌های ارزشمند برگزار می‌شود. این رویداد که به‌صورت مستقل از مراسم‌های تد بین‌المللی، و ...

تداکس‌ تهران در یکم دی‌ماه ۱۳۹۶ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ساعت 7.30 صبح الی 2 بعداز ظهر در سالن همایش‌های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - برج میلاد با هدف گسترش ایده‌های ارزشمند برگزار می‌شود. این رویداد که به‌صورت مستقل از مراسم‌های تد بین‌المللی، و دیگر رویدادهای تداکس برگزار می‌شود، امسال از میان صدها ایده ارزشمند مواردی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را همسو با محوریت اصلی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - همایش امسال یعنی معنای "تقاطع" انتخاب کرده است. - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تداکس تهران طی پنج سال اخیر سعی کرده است ایده‌هایی را برای پیوند گذشته، حال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و آینده ایران انتخاب کند و در قالب - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رویدادی موثر، برای تاثیرگذاران و قشر مسئولیت‌پذیر جامعه، چشم‌اندازی مشترک برای چالش‌های جمعی ایرانیان بیابد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

تداکس به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - افراد یا گروه‌هایی گفته می‌شود که مایل‌اند رویدادهای مستقل و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بومی به سبک رویدادهای تد در نقاط - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - گوناگون جهان برگزار کنند و به نوعی زیرمجموعه‌ای از تد اصلی هستند. خود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رویدادهای اصلی تد بین‌الملل نیز حدود ۳۰ سال پیش با هدف گسترش ایده‌های نو در کالیفرنیا شروع به فعالیت کرده و تا کنون سخنرانان بزرگی چون: بیل گیتس، جین گودال، الیزابت گیلبرت، سر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ریچارد برنسن و... در مراسم‌های آن سخنرانی کردند.

تداکس تهران هم نزدیک به 5 سال است که به طور مداوم برگزار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌شود و  امسال با تکیه بر مفهوم تقاطع، به چالش‌های پیش‌روی ایران در قالب راه‌حل‌های چندرشته‌ای و میان‌رشته‌ای نگریسته است. مسئولین این - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رویداد بر این باور هستند که نوآوری دقیقاً در تقاطع خطر و پاداش، حقیقت و کذب و آینده و گذشته شکل می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

«رضا غیابی»، دبیر رویداد تداکس‌ تهران، درباره سخنرانان این دوره از مراسم توضیح - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌دهد: «بیش از ۸۰۰ نفر برای سخنرانی در تداکس‌تهران ۲۰۱۷ ثبت‌نام کرده و یا پیشنهاد شدند که از این میان ۱۱۰ نفر مورد بررسی قرار گرفتند و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در نهایت هشت سخنران برای حضور در رویداد انتخاب شدند. ایده‌‌های همه این هشت نفر حاوی راهکارهایی کلیدی برای چالش‌های پیش روی ایران و جهان، همچنین بهانه‌ای برای ترویج اندیشه و فرهنگ گفتمان است.»

سخنرانان و موضوعاتی که در این همایش پیرامون آنها سخنرانی می‌شود شامل این موارد می‌شود:

  • کاظم قنبری، کارآفرین حوزه تلکام: چگونه، دانستن تاریخ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ناگفته‌ی ورود اینترنت به ایران، راهکارهایی در اختیار کارآفرینان امروز ایران قرار می‌دهد؟
  • حمیدرضا کشاورز، کارشناس هوش مصنوعی: هوش مصنوعی چه چیزی کم دارد؟ و اینکه رایانه‌ها بیشتر از ما در موردمان می‌دانند، چگونه می‌تواند برای ما خطرساز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - باشد؟
  • کیارش آرامش، کارشناس اخلاق پزشکی: چگونه می‌توان علم را از شبه علم تشخیص داد و در دام خرافات گرفتار نشد؟
  • پانیذ پیکری، کیهان‌شناس:  آیا ممکن است بتوانیم روزی همه چیز را بفهمیم و به سؤالات اساسی بشر پاسخ دهیم؟
  • فرید شکریه، مدیر اجرائی آژانس تبلیغاتی FourMind:  چگونه علم کهن آموزش و پرورش می‌تواند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به مدیریت به عنوان علمی جوان کمک کند؟ و چگونه می‌توان یک سازمان سراسر پویا داشت؟
  • احسان جهاندارپور، یکی از بیست هکر رشد برتر جهان به نقل - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از مجله‌ی بین‌المللی Forbes: - هک رشد چیست و چگونه می‌توان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پدیده‌ای انتزاعی مانند رشد را هک کرد؟ آیا می‌توان این مهارت در همه‌ی عرصه‌های زندگی استفاده نمود؟
  • کریستوفر پترکا، کارآفرین آلمانی:  پیش‌بینی حاصل از پانزده سال مصاحبه با ۱۲۰۰ نفر از افراد تصمیم‌گیرنده در مورد آینده‌جهان چیست؟
  • رضا - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سیاح - خبرنگار سابق شبکه خبری CNN و خبرنگار فرانس ۲۴:  خبر واقعی و خبر غیرواقعی چه تفاوتی با یکدیگر دارند و چگونه فعالانه و به درستی در جریان اخبار جهان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - پیرامون‌مان قرار بگیریم؟

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

امسال تداکس‌ تهران، پذیرای ۱۶۰۰ نفر از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نوآوران جامعه است که از میان هشت‌هزار و پانصد داوطلب برای شرکت در کنفرانس انتخاب شده‌اند. امکان خرید بلیت از سایت این رویداد برای علاقه‌مندان وجود دارد و غابین نیز می‌توانند به صورت زنده از طریق لینک www.tedxtehran.com/live مراسم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را به طور رایگان ببینند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone