🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39952.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

افکت های تازه اینستاگرام در آستانه سال ۲۰۱۸ میلادی

در گروه مخاطبان هدف اینستاگرام قرار داشته باشید یا خیر در هر صورت این شبکه اجتماعی متعلق به فیسبوک، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به نوعی همه گروه های مخاطبان را هدف ...

در گروه مخاطبان هدف اینستاگرام قرار داشته باشید یا خیر در هر صورت این شبکه اجتماعی متعلق به فیسبوک، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به نوعی همه گروه های مخاطبان را هدف قرار دهد.

جدیدترین آپدیت مربوط به این پلتفرم (نسخه ۲۶ آن) که به تازگی منتشر شده سه فیلتر تازه ویژه جشن و شادی را شامل می شود که افکت شیشه یخی، آرایش ویژه تعطیلات و بادکنک های طلایی و نقره ای را در بر می گیرد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که البته کاغذ - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رنگی های دیجیتالی زیبا نیز آنها را تکمیل می کنند.

علاوه بر این، مجموعه استیکرهای اینستاگرام نیز به زودی با طیف وسیعی از آیتم های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ویژه کریسمس و دیگر اعیاد دینی به روز - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رسانی می شوند و مواردی همچون پنگوئن، دانه برف، اسکیت و لباس های زمستانی نیز به آنها اضافه می گردد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اما در کنار این آیتم های گرافیکی یکی از پیشرفته ترین قابلیت های اضافه شده به نسخه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ۲۶ پلتفرم مذکور مجموعه ای از صداهای جدید برای افکت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سوپرزوم است.

به لطف این قابلیت کاربران می توانند از میان سه گزینه صوتی پیشنهاد شده یکی را بر حسب سلیقه خود انتخاب نمایند تا در زمان کار با افکت سوپرزوم پخش شود. گفتنی است کلیه این تغییرات به یکباره در اختیار تمام کاربران قرار نمی گیرند و می توانید انتظار داشته باشید که ظرف هفه های آینده به تدریج آنها را دریافت نمایید.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

البته امکانات جدید به این موارد ختم نمی شوند و اینستاگرام تایید کرده که به زودی سرچ مبتنی بر متن را برای اموجی ها و استیکرهای موجود درون استوری ها اضافه می کند. در ابتدای امر نیز این قابلیت محدود به زبان انگلیسی خواهد بود که امید می رود فرایند جستجوی استیکرها را به مراتب ساده تر از قبل نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone