🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34623.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کدام کشورها از آیفون دو سیم کارت پشتیبانی می کنند

یکی از قابلیت هایی که آیفون های 2018 برای اولین بار به آن مجهز شدند پشتیبانی از 2 سیم کارت بود. با این که ممکن است این موضوع خبر خوبی باشد اما تنها برخی از ...

یکی از قابلیت هایی که آیفون های 2018 برای اولین بار به آن مجهز شدند پشتیبانی از 2 سیم کارت بود. با این که ممکن است این موضوع خبر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - خوبی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - باشد اما تنها برخی از کشورها از آیفون دو سیم کارت پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - خواهند کرد.

کاربران آیفون های جدید که در چین زندگی می کنند می توانند نسخه هایی از این گوشی را خریداری کنند که قابلیت نصب دو سیم کارت فیزیکی دارند. اما در کشورهای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - دیگر تنها آیفون هایی با پشتیبانی از eSIM عرضه خواهند شد.

eSIM که هنوز توسط اپراتورهای محدودی پشتیبانی می شود فناوری است که نیازی به استفاده از سیم کارت های معمول ندارد. به عبارتی گوشی های مجهز به آن دارای چیپی داخلی هستند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - که کار همان سیم کارت را می کند. مزیت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - eSIM این است که فضای کمتری را در گوشی اشغال می کند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - و در عین حال اپراتورها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - می توانند اطلاعات روی آن را بازنویسی کنند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان

اما این آیفون های دو سیم کارت به یک درگاه سیم کارت فیزیکی مجهز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - هستند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - و در کنار آن از eSIM برای سیم کارت دوم پشتیبانی می کنند. 10 کشوری که از آیفون دو سیم کارت پشتیبانی می کنند اتریش، کانادا، کرواسی، جمهوری چک، آلمان، مجارستان، هند، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده هستند. البته اشاره شده که اپراتور اسپرینت و برخی اپراتورهای کوچکتر در آمریکا پشتیبانی از eSIM را - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - ارائه نمی دهند.

اپل پیش از این هم از سیم کارت های الکترونیکی در دستگاه های خود بهره برده بود. اپل واچ سری 3 به این فناوری مجهز شده بود و از مدت ها پیش شایعاتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - در مورد پشتیبانی آیفون ها از دو سیم کارت مطرح شده بود.

انتظار می رود در آینده اپراتورهایی که از eSIM - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - پشتیبانی می کنند افزایش یابند. سیم کارت های الکترونیکی می توانند فرایند انتقال کاربران بین اپراتورهای مختلف را راحت تر از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - پیش کنند.

 

تماشا کنید: همه آنچه باید از آیفون های XS - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - و XS Max در 60 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر بانه استان کردستان - ثانیه بدانید

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone