🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28855.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

توییتر اپ twttr را برای بهبود گفتگو معرفی کرد

شبکه اجتماعی توییتر نمونه‌ی اولیه‌ای از اپ twttr را منتشر کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، قابلیت‌های جدید را امتحان کرده و نظراتشان را ثبت کنند. جالب اینجاست که پیشتر Twttr نام اصلی شبکه اجتماعی ...

شبکه اجتماعی توییتر نمونه‌ی اولیه‌ای از اپ twttr را منتشر کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، قابلیت‌های جدید را امتحان کرده و نظراتشان را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - ثبت کنند. جالب اینجاست که پیشتر Twttr نام - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - اصلی شبکه اجتماعی توییتر بوده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان

به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - گزارش وبسایت Cnet این برنامه‌ پروتوتایپ توییتر قرار است که پیدا کردن مکالمات و شرکت در آنها را برای کاربران آسان کند تا افراد بیشتری بتوانند وارد صحبت‌های دهکده جهانی شده و نظر خود را به صورت عمومی اعلام کنند.

کاربران علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به این لینک در سایت توییتر و اعلام نام کاربری خود در این شبکه اجتماعی، در این برنامه اولیه ثبت نام کنند. توییتر پس از چند روز به ثبت نام کنندگان ایمیل می‌زند و به آنها اعلام می‌کند که جزو این برنامه محسوب می‌شوند یا خیر.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان

پس از این اتفاق، برخی از کاربران انتخاب خواهند شد و مجبور خواهد بود - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - برای حضور در شبکه اجتماعی توییتر از اپ twttr استفاده کنند. مت ناوارا که از مشاوران حوزه‌ی شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود، از اسکرین شات‌هایی از ویژگی های تازه توییتر منتشر کرده تا کاربران از این قابلیت‌ها مطلع شوند.

این کمپانی، به دنبال این است که رنگ‌های متنوعی در پاسخ توییت‌های کاربر استفاده کند. بدین صورت که کاربر پس - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - از انتشار پستی در توییتر، تمامی پاسخ‌ها را به رنگ خاکستری خواهید دید اما پاسخ دنبال کنندگانش به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - رنگ آبی نمایان می شود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان

علاوه بر این شبکه اجتماعی توییتر از این پس می‌خواهد حس و حال مکالمات را به محتوای پلتفرمش انتقال بدهد و به همین دلیل توییت‌ها و پاسخ‌ها در اپ twttr به شکل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - دایره‌ای نمایان خواهد شد تا به چت شباهت بیشتری پیدا کند.

این احتمال وجود دارد که بسیاری از این ویژگی‌های جدید به اپلیکشین رسمی توییتر اضافه شود. البته این مسئله - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - به بازخورد مثبت یا منفی کاربران بستگی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - دارد و آمار اپ twttr در تصمیم گیری این شبکه اجتماعی نقش خواهد داشت. بنابراین اگر در این زمینه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - نظری دارید بهتر است سریعاً برای دریافت این اپ اولیه اقدام - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سبزوار استان خراسان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone