🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41756.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

جشن بزرگ آپارات با معرفی برنامه سازان برگزیده و رونمایی از اپلیکیشن شومات برگزار شد

جشن بزرگ آپارات به منظور بزرگداشت زنده یاد علی معلم، معرفی برنامه سازان برگزیده و رونمایی از اپلیکیشن شومات برگزار شد. در این مراسم که عصر جمعه بیست و چهارم شهریور در تالار رسول اکرم ...

جشن بزرگ آپارات به منظور بزرگداشت زنده یاد علی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - معلم، معرفی برنامه سازان برگزیده و رونمایی از اپلیکیشن شومات برگزار شد. در این مراسم که عصر جمعه بیست - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و چهارم شهریور در تالار رسول اکرم مرکز همایش های رایزن به انجام رسید، جمعی از مسئولان و شخصیت های عرصه هنر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و رسانه نیز حضور داشتند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

امیر حسین مدرس که اجرای این برنامه را بر عهده داشت، در ابتدا به تولید بیش از 120 برنامه اختصاصی در آپارات طی 2 سال گذشته اشاره کرد و گفت این اتفاق، نقش بسزایی در تحول فضای رسانه ای کشور ایفا کرده است. در حال حاضر بیش از 90 برنامه به صورت هفتگی بر بستر آپارات تولید و منتشر می شوند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اولین بخش از جشن آپارات به معرفی برگزیدگان بخش مردمی اختصاص داشت. جوایز این بخش (شامل لوح تقدیر و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یک دستگاه موبایل آیفون 7) را محمد جواد شکوری، مدیر عامل صبا ایده به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همراه نماینده تاپ به برندگان اهدا کردند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

فهرست برنده های این بخش به شرح زیر است:

  • بخش ورزشی: برنامه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فوتبالی سرخابی
  • بخش انیمیشن: برنامه بفرمایید خنده
  • بخش سرگرمی و گیم: برنامه تاکینو
  • بخش علم و تکنولوژی: برنامه کلید
  • بخش اجتماعی-مذهبی: برنامه خط قرمز
  • بخش هنری: سریال طنز نعلبکی

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پس از اهدای جوایز برگزیدگان مردمی، مراسم تقدیر از زنده یاد «علی معلم» برگزار شد. در این قسمت محمد جواد شکوری، کمال تبریزی و امید معلم، فرزند مرحوم معلم حضور داشتند.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پس از پخش ویدیویی از برنامه «کلوزآپ» که قرار بود با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اجرای زنده یاد معلم برای آپارات ساخته شود اما متأسفانه به سرانجام نرسید، امید معلم با تشکر از مدیران آپارات بر این نکته تأکید داشت که چه خوب می شود اگر در زمان حیات هنرمندان و شخصیت های برجسته به آنها توجه شود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

مراسم با چند اجرای پر انرژی از گروه بُمرانی ادامه یافت که با همراهی و تشویق حاضرین همراه بود.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

پس از آن، رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد پشت تریبون قرار گرفت و با ترسیم تصویری نه چندان واضح از آینده بر - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مبنای پردازش فوق سریع، هوش مصنوعی، شبکه و زیرساخت و شبیه سازی حواس انسان و با اشاره به فیلم معروف آواتار، اظهار داشت دوره محدود کردن اطلاعات و قطع دسترسی مردم به شبکه به پایان رسیده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

موسویان می گوید باید مقررات مناسب با فضای تکنولوژی حال حاضر ایران و جهان وضع - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شود و شناسه الکترونیکی محتوای دیجیتال (شامد) می تواند در این زمینه راهگشا باشد تا مشکل کپی رایت در کشور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - توسط خود مردم حل شود.

نهایتاً با قرائت بیانیه هیئت داوران توسط امیر حسین مدرس، نوبت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بخش اصلی مراسم یعنی اعلام نتایج توسط - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هیئت داوران رسید. در ابتدا کمال تبریزی، داور بخش های هنری و اجتماعی-مذهبی روی سن حضور یافت و نکاتی را در مورد انتخاب برندگان اظهار داشت.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تبریزی می گوید اختلاف برنامه ها واقعاً زیاد نبوده و انتخاب یک برنامه در بین آنها کار آسانی نیست. وی افزود ساختار تکنیکی و مضمون محتوایی، هر دو در تجربه بیننده تأثیر بسزایی دارند و توجه به ریزه کاری ها، به خصوص در بخش فنی صدا و تصویر، عامل اصلی در انتخاب برگزیدگان بوده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تبریزی به نقش مجری در برنامه های گفتگو محور - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نیز اشاره کرد و گفت مجری باید گفتگو را به نحوی مدیریت کند که علاوه بر حفظ انسجام، مخاطب را نیز به دنبال خود بکشاند. برندگان این دو بخش به شرح زیر اعلام شدند و تندیس جشن بزرگ آپارات به همراه 5 سکه تمام بهار آزادی را دریافت کردند:

  • بخش هنری: برنامه سینمایی آپاراتچی
  • بخش اجتماعی-مذهبی: برنامه خشت خام

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در این دو بخش، از برنامه موسیقایی چارگوش و برنامه گفتگو محور آبان نیز تقدیر ویژه به عمل آمد.

برندگان بخش های علم و تکنولوژی و انیمیشن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با حضور سروش صحت اعلام شدند که اسامی آنها را در زیر می بینید:

  • بخش علم و تکنولوژی: برنامه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تلسکوپ
  • بخش انیمیشن: برنامه پندانه

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

در - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بخش علم و تکنولوژی از برنامه خوب شیم نیز به صورت ویژه تقدیر شد.

سپس مزدک میرزایی با - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سبک خاص گزارشگری خود، برندگان دو بخش سرگرمی و گیم و ورزشی را به شرح زیر اعلام کرد:

  • بخش ورزشی: برنامه فیت
  • بخش سرگرمی و گیم: برنامه جعبه سیاه

- تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

تقدیر ویژه در این دو بخش هم نصیب برنامه های مربی من و سیستان شد.

در پایان مراسم، رضا مهدوی مدیر محصول شومات هم از برنامه های ویژه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آپارات برای حمایت مادی از برنامه سازها - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در قالب ارائه اپلیکیشنی با قابلیت درآمدسازی صحبت - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کرد. به گفته مهدوی، این اپ با ایجاد باشگاه هواداری برای برنامه ها، از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - طریق خدمات ارزش افزوده درآمدزایی خواهد کرد.

مهدوی افزود درگاه پرداخت این سرویس با همکاری اپراتورهای همراه اول و ایرانسل ایجاد شده و کاربران با عضویت در سرویس شومات، می توانند به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - محتواهای اختصاصی، اخبار و حواشی برنامه ها دسترسی داشته باشند. همچنین برنامه هایی که بتوانن ددر حوزه تولید محتوای اختصاصی شومات فعالیت بهتری داشته - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - باشند، جوایز ویژه ای را دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone