🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43895.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آخرین آپدیت وان درایو برای ویندوز فقط از فرمت NTFS پشتیبانی می کند

چند روز پیش مایکروسافت آپدیتی برای کلاینت همگام سازی وان درایو در ویندوز منتشر کرد که نارضایتی بعضی از کاربران را به همراه داشت. علت نارضایتی این بوده که ظاهرا اپلیکیشن جدید فقط از فرمت ...

چند روز پیش مایکروسافت آپدیتی برای کلاینت همگام سازی وان درایو - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در ویندوز منتشر کرد که نارضایتی بعضی از کاربران را به همراه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - داشت. علت نارضایتی این بوده که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ظاهرا اپلیکیشن جدید فقط از فرمت NTFS پشتیبانی می کند، که فایل سیستم پیش فرض نسخه های مدرن ویندوز به حساب می آید. بنابراین با نصب نسخه جدید وان درایو فعلا امکان همگام سازی فایل ها با درایوهای FAT32 را ندارید.

عدم پشتیبانی از فرمت های exFAT یا FAT32 موضوع چندان تعجب برانگیزی نیست، چرا که بیشتر از یک دهه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از پشتیبانی آن ها در پلتفرم ویندوز می گذرد. با این حال بعضی کاربران گزارش داده اند که برای همگام سازی سرویس فضای ابری مایکروسافت با درایوهایی که فرمت ReFS دارند هم به مشکل برخورده اند.

فرمت ReFS نسل جدید فایل سیستم پلتفرم ویندوز محسوب می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شود که همزمان با رونمایی از ویندوز 8 و ویندوز سرور 2012 معرفی شد. بعضی شایعات می - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گویند که احتمالا ReFS فایل سیستم پیش فرض نسخه های آتی ویندوز هم باشد.

با نصب نسخه جدید وان درایو فعلا امکان همگام سازی فایل ها با درایوهای FAT32 را ندارید.

در حال حاضر با دریافت آخرین نسخه وان درایو برای ویندوز اگر بخواهید همگام - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سازی فایل ها را در درایوی با فرمت FAT32 انجام بدهید، با پیغام خطا مواجه خواهید شد. مایکروسافت هنوز نسبت به این مشکل واکنشی از خود نشان نداده، بنابراین هنوز نمی دانیم که آیا این پیغام - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خطا ناشی از یک باگ بوده یا این که ویندوز به طور کامل پشتیبانی از فرمت های قدیمی را کنار گذاشته است.

البته اگر شما هم به چنین مشکلی برخورد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کردید، می توانید با راه حلی ساده آن را برطرف کنید. کافیست درایو مد نظرتان را یک بار به صورت NTFS فرمت کرده و همگام سازی فایل های وان درایو در آن را مجددا انجام بدهید. البته شاید بهتر باشد که فعلا دست نگه دارید و منتظر بیانیه رسمی مایکروسافت در خصوص توضیح این مشکل بنشینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone