🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37363.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

با هک اپلیکیشن ردیاب سلامتی MyFitnessPall اطلاعات ۱۵۰ میلیون کاربر آن دزدیده شد

این روزها «Under Armour» به یک برند مشهور در عرصه تولید پوشاک ورزشی تبدیل شده و مدتی هست که وارد عرصه فناوری پوشیدنی های هوشمند و ردیاب های سلامتی نیز شده. حال خبر رسیده اپلیکیشن ...

این روزها «Under Armour» به یک برند مشهور در عرصه تولید پوشاک ورزشی تبدیل شده و مدتی هست که وارد عرصه فناوری پوشیدنی های هوشمند و ردیاب های سلامتی نیز شده. حال خبر رسیده اپلیکیشن ردیاب فعالیت های بدنی این کمپانی، یعنی MyFitnessPall توسط هکرها مورد حمله قرار - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گرفته و از این طریق اطلاعات شخصی بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آن به بیرون درز کرده است.

کمپانی Under Armour به طور رسمی وقوع این حمله را تایید کرده و گفته است که اطلاعات درز کرده شامل رمزهای عبور، ایمیل ها و تاریخچه فعالیت های بدنی و برنامه های تغذیه ای کاربران می شده و خوشبختانه اطلاعات حساب های مالی افراد،‌ شماره ملی آنها و شماره سریال گواهی نامه رانندگی آنها در معرض خطر قرار نگرفته اند.

تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

البته این خبر به معنی این نیست که این دسته از کاربران و یا حتی سایر استفاده کنندگان از اپلیکیشن محبوب MyFitnessPall در امنیت کامل قرار دارند، چرا که به نظر می رسد هنوز به طور کامل مسیر دسترسی - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نفوذگران به اپ مذکور مسدود نشده و با همین اطلاعات درز پیدا کرده نیز امکان ایجاد دردسر برای آنها وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که هکرها چطور توانسته اند به دیتاهای مورد اشاره دسترسی پیدا کنند، اما Under Armour به کاربران خود توصیه کرده که به سرعت رمز - تعمیرات مایکروفر هیتاچی در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - عبور حساب کاربری شان را با یک رمز کاملاً امن و استاندارد جایگزین نمایند.

تا امروز این بزرگترین ماجرای هکری سال ۲۰۱۸ و پنجمین نفوذ گسترده در کل تاریخ فعالیت های هکری به حساب می آید. در رده بندی فوق همچنان افشای اطلاعات بیش از ۳ میلیارد کاربر سرویس ایمل یاهو با اقتدار در رده نخست قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone