🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43575.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

این قلب مصنوعیِ‌ سیلیکونی، مانند یک قلب واقعی می‌تپد

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما تکنولوژی چاپ سه بعدی، پتانسیل نجات دادن زندگی افراد بسیاری را در آینده دارد. با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی و همچنین روش های نوین ساخت، می ...

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما تکنولوژی چاپ سه بعدی، پتانسیل نجات دادن زندگی افراد بسیاری را در آینده دارد. با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی و همچنین روش های نوین ساخت، می توان ماشین هایی نرم تولید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کرد که قادر هستند در بدن انسان جایگزین برخی اعضای عضلانی، مانند قلب شوند و به یاری انسان هایی بیایند که در حال حاضر نام آنها در لیست های انتظار بیمارستان ها برای پیوند قلب به چشم می خورد.

به تازگی محققین دانشگاه «ETH Zurich» با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی و ریخته‌ گری لاست واکس، یک قلب مصنوعی سیلیکونی ساخته اند که می توانند دقیقاً مانند یک قلب واقعی، عمل تپیدن را شبیه سازی کند.

در آینده همین قلب مصنوعی می تواند به شکل موقت و در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد، مخصوصاً به جای پمپ های خونی که در حال حاضر در بیمارستان ها و برای بیمارانی که منتظر عمل پیوند قلب هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که این قلب مصنوعی، یک تکه‌ی سیلیکونی یکپارچه است، مشکل سایر قلب های مصنوعی که تا کنون تولید شده اند را ندارد چراکه دقیقاً مانند نمونه واقعی و در اندازه دقیق توسعه یافته. یکی از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مهمترین اجزای قلب مصنوعی، اندازه دقیق بطن های (دو حفرهٔ تحتانی قلب) چپ و راست است که باعث می شود عملکردی مانند قلب واقعی داشته باشد. اما به جای وجود یک دیواره میان بطن ها، یک محفظه قرار گرفته که با استفاده از فشار هوا، به پر و خالی شدن قلب از خون کمک می کند.

مشکل اصلی اینجاست که این قلب مصنوعی، در حال - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حاضر تنها توان ضربانی ۳۰۰۰ مرتبه ای را دارد که می تواند یک شخص را بین ۳۰ الی ۴۵ دقیقه زنده نگه دارد و پس از گذشت این زمان، از - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می ایستد. نوع کارکرد قلب مصنوعی در حالت فعلی شاید برای عمل های پیوند قلب مفید باشد اما جهت استفاده طولانی مدت افرادی که قلبشان با مشکل مواجه است، نیازمند بهبودهای بسیار زیادی خواهد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone