🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43568.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بالاخره دو گزینه Undo و Redo به نسخه جدید گوگل کیپ برای اندروید اضافه شدند

اگر تا حالا موقع یادداشت برداری در موبایل انگشت تان اشتباهی روی دکمه حذف خورده باشد، مطمئنا از قابلیتی که اخیرا به Google Keep اضافه شده استقبال می کنید. نسخه اندروید اپ یاد شده در آخرین ...

اگر تا حالا موقع یادداشت برداری در موبایل انگشت تان اشتباهی روی دکمه حذف خورده باشد، مطمئنا از قابلیتی که اخیرا به Google Keep اضافه شده استقبال می کنید. نسخه اندروید اپ یاد شده در آخرین به روز رسانی گوگل به دو گزینه Undo و Redo مجهز شده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - است.

قابلیت مورد بحث را می توانید بلافاصله - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با شروع تایپ در محیط - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گوگل کیپ و به شکل دو پیکان در انتهای صفحه مشاهده کنید. به لطف این دو - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پیکان قادر هستید که بلافاصله به ویرایش قبلی تان بازگشته یا این که فعالیت قبلی خود را مجددا تکرار نمایید.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

البته باید توجه داشته باشید که این دو گزینه فقط برای فعالیت هایی که هنگام حضور در اپ انجام داده اید کاربرد دارند و با خروج از اپ، تاریخچه یادداشت هایتان به طور کامل پاک می شود.

با این که پاک شدن تاریخچه در اپلیکیشن های یادداشت برداری موضوع رایجی است، اما بد نیست که هنگام کار در گوگل کیپ حتما به این موضوع توجه داشته باشید. برای دسترسی به گزینه های Undo و Redo می بایست به نسخه 3.4.803.02 گوگل کیپ برای اندروید مراجعه کنید، که هم اکنون از طریق پلی استور گوگل قابل دریافت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone