🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43577.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

یوتوب قابلیت پیش نمایش ویدیوها در فرمت GIF را آزمایش می کند

به استناد پستی که در انجمن های گفتگوی یوتوب منتشر شده، چند هفته ای می شود که سرویس مورد بحث قابلیت پیش نمایش ویدیوها در فرمت GIF را به طور آزمایشی آغاز کرده است. امکان ...

به استناد پستی که در انجمن های گفتگوی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یوتوب منتشر شده، چند هفته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ای می شود که سرویس مورد بحث قابلیت پیش نمایش ویدیوها در فرمت GIF را به طور آزمایشی آغاز کرده است. امکان دیدن پیش نمایش ویدیوها فقط برای نسخه دسکتاپ فراهم شده، و بسیاری از کاربران یوتوب تا امروز به آن دسترسی نداشتند.

اما به نظر می رسد که یوتوب بالاخره آمادگی این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را پیدا کرده که امکان پیش نمایش ویدیوها را در اختیار طیف گسترده تری از کاربران قرار بدهد. همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با مراجعه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - وبسایت یوتوب دات کام و نگه داشتن نشانگر ماوس روی تصویر بندانگشتی هر ویدیو، می توانید سه ثانیه از محتوای کل آن را مشاهده نمایید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

ظاهرا این قابلیت فقط برای ویدیوهایی کاربرد دارد که از 30 ثانیه طولانی تر باشند. همچنین بد نیست بدانید که یوتوب به سازندگان ویدیو اعلام کرده که شاید همه ویدیوهای آن ها از پیش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمایش زنده برخوردار نشوند، چرا که ویدیوها - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بسته به «موضوع و محتوا» پیش نمایش دریافت می کنند.

شکی نیست که تصمیم جدید یوتوب می تواند در افزایش اشتیاق کاربران این سرویس برای تماشا و بارگذاری ویدیوها بسیار مفید و موثر واقع شود.

[به روز رسانی]: این قابلیت هم اکنون در دسترس کلیه کاربران قرار گرفته و توسط نسخه 32 و بالاتر گوگل کروم و نسخه 19 اپرا و نسخه های بالاتر از آن پشتیبانی می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone