🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43586.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر زنده از سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو [به روز رسانی شد]

سامسونگ از سال 2013 به بعد، هر سال پس از معرفی پرچمدار جدید سری «Galaxy S» خود، نسخه ای مقاوم تر از آن را نیز با پسوند «اکتیو» به بازار عرضه کرده است. امسال نیز ...

سامسونگ از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سال 2013 به بعد، هر سال پس از معرفی پرچمدار جدید سری «Galaxy S» خود، نسخه ای مقاوم تر از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آن را نیز با پسوند «اکتیو» به بازار عرضه کرده است.

امسال نیز پس از معرفی گلکسی اس 8، منتظر ورژن اکتیو آن بودیم که حالا تقریباً یک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ماه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پس از تایید تصادفی آن توسط سامسونگ، تصاویر غیر رسمی و واقعی موبایل مذکور توسط کاربری به نام «دومینیک هندرسون» منتشر شده است.

گلکسی اس 8 اکتیو از شیشه تخت در پنل جلویی استفاده می کند

با توجه به تصاویر، گلکسی اس 8 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اکتیو شباهت - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - زیادی با پرچمداران امسال سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - داشته و از همان نسبت ابعاد نمایشگر 18.5:9 بهره می برد. همچنین در پنل پشتی نیز شاهد چیدمان مشابهی از سنسور اثر انگشت و ماژول دوربین هستیم. البته لازم به ذکر است - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که نسخه اکتیو برای افزایش مقاومت، از شیشه خمیده استفاده نکرده و حاشیه های نمایشگر نیز در هر چهار جهت از اس 8 معمولی پهن تر هستند.

بر اساس گفته های کاربر مورد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اشاره، بدنه اس 8 اکتیو نیز مانند اس 7 اکتیو از لایه ای از پلی کربنات پوشانده شده و شاسی دستگاه هم از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فلز ساخته شده است. همچنین در چهار گوشه بدنه، ضربه گیرهایی از جنس پلیمر و فلز برای افزایش مقاومت در هنگام سقوط تعبیه شده است.

گفتنی است بر اساس اطلاعات قبلی، ورژن اکتیو پرچمدار سامسونگ به یک باتری 4000 میلی آمپری مجهز شده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که مطمئناً برای کاربران ماجراجو خوشحال کننده خواهد بود. در ادامه می توانید تصاویر گلکسی اس 8 اکتیو را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مشاهده کنید:

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقیتعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

به روز رسانی:

ویدیوی مربوط به گلکسی اس 8 اکتیو نیز اضافه شد که می توانید آن را تماشا کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone