🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43557.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

احتمال وجود حیات در سیاره های تراپیست-1 بسیار پایین است؛ تحقیقات جدید خبر می دهند

چند ماه قبل، ناسا با اعلام خبر کشف هفت سیاره زمین سان در فاصله ای نزدیک (40 سال نوری) هیجانی را در دنیای علم به راه انداخت و به جهانیان نشان داد سه سیاره در سامانه ...

چند ماه قبل، ناسا با اعلام خبر کشف هفت سیاره زمین سان در فاصله ای نزدیک (40 سال نوری) هیجانی را در دنیای علم به راه انداخت و به جهانیان نشان داد سه سیاره در سامانه تراپیست-1 در کمربند حیات ستاره خودشان قرار دارند. امروز اما گفته می شود جستجوی حیات در سیستم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تراپیست به نتیجه نخواهد رسید.

دو تیم مجزا در مرکز اخترفیزیک هاروارد-اسمیتسونین می گویند رفتار ستاره تراپیست، احتمال تشکیل حیات در این منظومه را بسیار پایین تر از انتظارات اولیه ما آورده است. ستاره - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تراپیست-1 یک کوتوله سرخ است که بسیار کم فروغ تر و سرد تر از خورشید ماست، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بنابراین کمربند حیاتش در فاصله بسیار نزدیکی قرار دارد.

خبر ناامید کننده این است که تابش نور فرابنفش در سطح سیاره های نزدیک به این ستاره بسیار زیاد است. «اوی لوب» یکی از نویسندگان مقاله جدیدی که در همین رابطه در نشریه بین المللی استروبیولوژی به چاپ رسیده می گوید:

به خاطر هجوم تابش های ستاره ای، نتایج ما نشان می دهند اتمسفر این سیاره ها تا حد زیادی تخریب - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده است.

تیم مورد بحث برآورد می کنند احتمال وجود حیات در منطقه زیست پذیر تراپیست-1 در مقایسه با زمین به عنوان مرجع، تقریباً 1 درصد است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

تحقیق دیگری که در ژورنال اخترفیزیک به چاپ رسیده نیز بادهای ستاره ای تراپیست-1 را بررسی کرده است. زمین هم دائماً در معرض ذرات زیانبار خورشیدی قرار دارد، اما میدان مغناطیسی به خوبی از ما محافظت می کند. شاید سیاره های تراپیست هم میدان مغناطیسی داشته باشند، اما مشکل اینجاست که به ستاره خود بسیار نزدیک هستند.

به خاطر این فاصله - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کم، میدان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مغناطیسی ستاره با میدان مغناطیسی سیاره ها ترکیب شده و بادهای ستاره ای قدرتمند به راحتی می توانند اتمسفر این سیاره ها را از بین ببرند، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و بدون وجود اتمسفر، جایی برای حیات وجود نخواهد داشت.

لازم به یادآوریست «کمربند حیات» تنها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بدین معناست که سیاره به اندازه کافی به ستاره اش نزدیک است و گرمای کافی دریافت می کند تا آب به صورت مایع در سطحش تشکیل شود. در این حالت، انواع و اقسام مشکلات دیگر در سیستم های ستاره ای در نظر گرفته نمی شود.

با همه این تفاسیر، هنوز به یقین نمی توان گفت که تراپیست-1 فاقد حیات است، یا اینکه منظومه های دیگر با کوتوله های سرخ قادر به پشتیبانی از شکل های اولیه یا متکامل زندگی نیستند؛ فقط باید باز هم به جستجوی خود در فضای بیکران ادامه دهیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone