🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  3. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43592.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هشدار پلیس آگاهی نسبت به کلاهبرداری های گسترده در دیوار و شیپور

تا پیش از راه اندازی وبسایت هایی نظیر دیوار و شیپور، مردم کشورمان شاید آنقدرها هم تمایلی به خرید و فروش کالاهای دست دوم نداشتند. اما این روزها شرایط فرق کرده و هر روزه حجم ...

تا پیش از راه اندازی وبسایت هایی نظیر دیوار و شیپور، مردم کشورمان شاید آنقدرها هم تمایلی به خرید و فروش کالاهای دست دوم نداشتند. اما این روزها شرایط فرق کرده و - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هر روزه حجم بالایی از معاملات بدون واسطه از طریق دو پلتفرم مذکور انجام می گیرد.

با این حال، سهولت عرضه کالا و به دنبال آن خریدش شرایط را برای انجام برخی معاملات غیرقانونی و کلاهبرداری در این سایت ها بسیار ساده کرده.

در همین راستا معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ضمن اشاره به این موضوع تصریح کرد که متاسفانه این - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - روزها افراد سودجو و شیاد از فضای دیوار و شیپور برای دستیابی به مقاصد شوم خود استفاده می کنند.

وی در این باره به ذکر یک مثال پرداخت و گفت:

برای نمونه فروشنده که یک سارق حرفه‌ ای است تصویر موتورسیکلت یا حتی خودروی سرقتی را با پلاکی که پوشانده شده در سایت دیوار یا شیپور قرار می‌ دهد. خریدار با توجه به رقم پایین پیشنهاد شده از سوی فروشنده ترغیب می‌ شود که این کالا را خریداری کند و حتی حاضر میشود بخشی از پول را بپردازد و مابقی را به روز تعویض پلاک موکول کند فارغ از اینکه وسیله فروخته شده سرقتی است.

او در ادامه به حربه دیگر کلاهبرداران فضای مجازی اشاره کرد و گفت:

در برخی موارد دیده شده یک کالایی در این دو سایت تبلیغ شده و خریدار برای آنکه آن کالا را از دست ندهد بخشی از پول را به عنوان بیعانه به فروشنده پرداخت کرده اما بعد از آن دیگر گوشی تلفن خاموش شده و پاسخگویی نداشته است.

با در نظر داشتن آنچه گفته شد، شاید بهتر - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باشد که دو پلتفرم محبوب یاد شده - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تدابیر امنیتی بیشتری را برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - احراز هویت فروشندگان اتخاذ نموده و کاربران نیز با احتیاط بیشتری اقدام به خرید از آنها نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone