🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43559.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فناوری‌های پیچیده و جدید، عامل اصلی تاخیر در عرضه آیفون 8

خبرگزاری کره ای «The Korea Herald» گزارش می دهد که اپل به تازگی ده‌ها میلیون دلار صرف خرید تجهیزات بسیار خاصی کرده و آن را در اختیار تامین کنندگان قطعات آیفون بعدی قرار داده است. ...

خبرگزاری کره ای «The Korea Herald» گزارش می دهد که اپل به تازگی ده‌ها میلیون دلار صرف خرید تجهیزات بسیار خاصی کرده و آن را در اختیار تامین کنندگان قطعات آیفون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بعدی قرار داده است. قرار است از این دستگاه‌ها جهت ساخت «مدار مجتمع چاپی مستحکم و انعطاف پذیر» (RFPCB) برای آیفون ۸ استفاده شود.

همانگونه که ذکر شد خود اپل از این ابزار استفاده نمی کند و ده‌ها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - میلیون دلار هزینه کرده است تا مدار اصلی آیفون را تغییر دهد. این در واقع همان مداری است که قطعاتی کلیدی مانند نمایشگر و دوربین را به هم متصل می کند. ساز و کار استفاده از برد چاپی مستحکم و انعطاف پذیر همچنین به اپل اجازه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می دهد تا آن را به شکلی کوچک تر بسازد و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فضای داخلی آیفون را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بهتر مدیریت نماید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی
تصویری از مادربرد آیفون ۷

بر اساس گزارش منبع کره ای، اپل سه تامین کننده برای توسعه برد مورد بحث داشته که به دلیل سختی کار، یکی از آنها از تولید این قطعه شانه خالی کرده و در حال حاضر شرکت های کره ای Interflex و Youngpoong در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - حال توسعه برد مستحکم و انعطاف - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پذیر برای آیفون ۸ هستند. مشخص نیست که چرا کمپانی تایوانی دیگری که نقش تامین کننده‌ی سوم را داشته، تصمیم به رها کردن موقعیتِ همکاری با اپل را گرفته است اما گمانه زنی می شود که روند پیچیده کار و کیفیت مورد نظر اپل، از عوامل اصلی این تصمیم بوده اند.

در هر صورت این یکی دیگر از مشکلات اپل در روند توسعه آیفون ۸ است. پیش از این در خبرها خوانده بودید که شرکت کالیفرنیایی، برای قرار دادن حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر با چالش های فنی مواجه شده و راستش را بخواهید، هنوز هم هیچ کس خارج از حلقه معتمدین اپل نمی داند که باید منتظر این فناوری در آیفون ۸ بود یا خیر.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

همه اینها در حالیست که مدتی پیش، «مینگ-چی کو» تحلیلگر ارشد موسسه مالی-تحلیلی «KGI» هم پیش بینی کرده بود که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تولید انبوه آیفون ۸ با تاخیر مواجه می شود و در ماه های اول، مشتریان به سادگی قادر به خرید این محصولِ متحول شده نخواهند بود.

تمام این مسائل و مشکلات، باعث ایجاد شدن بازارهای سیاه برای آیفون ۸ می شود، مخصوصاً در کشورهایی که اپل فعالیتی رسمی در آنها ندارد. در نتیجه اگر در ماه های اول پس از معرفی، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آیفون ۸ با قیمتی بالاتر از ۵ میلیون تومان به بازار کشورمان راه پیدا کرد، آنقدرها هم نباید شگفت‌زده شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone