🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43558.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی و ترکیب GPU ،CPU و قابلیت های هوش مصنوعی روی یک پردازنده

از صحبت های «ریچارد یو» (Richard Yu) مدیرعامل گروه محصولات کاربردی کمپانی بزرگ هوآوی چنین برداشت می شود که این شرکت تا انتهای سال جاری میلادی روزهای بسیار پرکاری را سپری خواهد کرد. او فاش ...

از صحبت های «ریچارد یو» (Richard Yu) مدیرعامل گروه محصولات کاربردی کمپانی بزرگ هوآوی چنین برداشت می شود که این شرکت تا انتهای سال جاری میلادی روزهای بسیار پرکاری را سپری خواهد کرد. او فاش کرد که شرکتش در حال توسعه یک پردازنده کاربردی است که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران - قابلیت های GPU ،CPU و هوش مصنوعی را به صورت یکجا داشته باشد.

موبایل های آینده هوآوی از ویژگی های امنیتی برجسته ای برخوردار خواهند بود

یو که در کنفرانس اینترنت ۲۰۱۷ در چین سخت می گفت اعلام کرد که پردازنده مذکور در نیمه دوم سال جاری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران - میلادی روانه بازار می شود تا هوآوی بتواند با قدرت بیشتری به رقابت با گوگل و اپل در عرصه تولید پردازنده برای ابزارهای هوشند بپردازد.

این مدیر ارشد تاکید دارد که هوآوی کار فشرده روی چیپ مجتمع Kirin 970 برای قرار دادن آن در قلب موبایل مورد انتظار میت ۱۰ را ادامه خواهد داد. متخصصین برند بزرگ چینی تمرکز زیادی را روی ویژگی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران - های امنیتی چیپست جدید اختصاصی خود قرار داده اند، چرا که هوآوی قصد دارد پشتیبانی از انجام مراودات مالی و بانکی بر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران - بستر موبایل را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران - به محصول آینده خود بیافزاید.

ریچارد یو همچنین اعلام کرد که به لطف چیپ امنیتی به کار رفته در اسمارت فون های آینده هوآوی، کاربران - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران - می توانند از موبایل خود جهت باز کردن قفل ورودی خودروهای آئودی، BMW و پورشه استفاده نمایند.

با توجه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران - به این صحبت ها انتظار می رود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران - هوآوی تا پیش از پایان سال چند کنفرانس رونمایی جذاب را در برنامه خود گنجانده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر فریدون کنار استان مازندران - باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone