🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43562.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

عملکرد شرکت ارتباطات زیرساخت در دولت یازدهم بررسی شد

هفته گذشته فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس جلسه ای با حضور مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت داشت تا در جریان آن به بررسی عملکرد این شرکت در دولت یازدهم بپردازد. ...

هفته گذشته فراکسیون شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس جلسه ای با حضور مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت داشت تا در جریان آن به بررسی عملکرد این شرکت در دولت یازدهم بپردازد.

محمد جواد آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ارتباطات (از حاضرین اصلی این جلسه) در صحبت های خود به افزایش چندبرابری شاخص های توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور و ظرفیت های دسترسی مردم به ابزارهای ارتباطی نسبت به ابتدای دولت یازدهم اشاره کرد.

جهرمی ارزش بازار فناوری اطلاعات کشور را 36 هزار میلیارد تومان اعلام کرد

وی ارزش بازار فناوری اطلاعات کشور را حدودا 36 هزار میلیارد تومان برآورد کرد و پیش بینی نمود که این ارزش ظرف سه سال آینده به 90 هزار میلیارد دلار برسد. آقای جهرمی همچنین کاهش نرخ دسترسی به محتوای بومی، کاهش تعرفه پهنای باند، تضمین کیفیت خدمات و نیز پایش شاخص های کیفی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را از جمله ثمرات اقدامات صورت گرفته در این بخش عنوان کرد.

سرانه دسترسی ایرانی ها به اینترنت

طبق گفته معاون وزیر ارتباطات در ابتدای دولت یازدهم ۴ میلیون مشترک به شبکه پهن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - باند ثابت از طریق ADSL و ۳۰۰ هزار مشترک به شبکه پهن باند موبایل آن هم تنها در تهران و کرج دسترسی داشتند اما هم اکنون شمار مشترکان پهن باند ثابث ۱۰ میلیون نفر و پهن باند موبایل به ۴۰ میلیون رسیده است.

جهرمی ادامه داد:

 در این بازه زمانی سرانه دسترسی کاربران ایرانی به اینترنت در ابتدای دولت یازدهم یک کیلو بیت بر ثانیه بود که هم اکنون این پارامتر به ۳۵ کیلو بیت بر ثانیه رسیده است. وی همچنین به ظرفیت پهنای باند انتقال کشور اشاره کرد که در ابتدای دولت  برابر با  ۱۱۱۶ گیگابیت بر ثانیه بود که امروز به ۱۲ هزار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

ظرفیت پهنای باند اینترنت بین الملل نیز طبق گفته جهرمی در ابتدای دولت ۸۰ گیگابیت بر ثانیه بود که هم اکنون هزار گیگابیت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بر ثانیه است. ظرفیت پهنای باند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داخلی نیز با بیش از هزار درصد رشد، - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از ۶۲۵ گیگابیت بر ثانیه به ۷۰۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آباقا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب وقت بخیر شهرک آذربایجان تبریز تعمیر دارید.
پاسخ: بله در شهرک آذربایجان شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone