🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43588.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر جدید از طراحی نهایی آیفون8؛ حاشیه های 4 میلیمتری و قیمت 1100 دلاری

شرکت های تولید کننده لوازم جانبی همواره در آستانه معرفی موبایل های محبوب و برای تبلیغ برند، تصاویر و رندرهای زیادی از دستگاه جدید را به همراه محصولات خود منتشر می کنند که در اکثر ...

شرکت های تولید کننده لوازم جانبی همواره در آستانه معرفی موبایل های محبوب و برای تبلیغ برند، تصاویر و رندرهای زیادی از دستگاه جدید را به همراه محصولات خود منتشر می کنند که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در اکثر اوقات، بر اساس اطلاعات منتشر شده قبلی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از سوی منابع درون صنعت طراحی شده اند.

به همین خاطر هر از گاهی طراحی های موجود در تبلیغات شرکت های شخص ثالث، بسیار نزدیک به دیزاین نهایی محصولات - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مورد انتظار هستند. حال یکی از کمپانی های تولیدکننده کاورهای لوکس برای آیفون به نام «Nodus» موفق شده رندرهایی از طراحی نهایی آیفون 8 را به دست آورده و اطلاعاتی را در رابطه با آن ارائه کند.

در بالای نمایشگر یک پنل Active OLED قرار خواهد داشت

در نگاه اول مهم ترین نکته ای که توجه بیننده را جلب می کند، حاشیه های نمایشگر پرچمدار بعدی اپل بوده که با ضخامت 4 میلیمتر، دور پنل جلویی دستگاه را احاطه کرده است. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - البته این حاشیه در سه جهت به یک اندازه بوده و در سمت بالای نمایشگر، نواری برای سنسورها و دوربین سلفی در نظر گرفته شده که در دو طرف آن، پنل «Active OLED» برای نمایش باتری و شبکه قرار خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بر اساس اظهارات منبع، اعلان ها و سوییچ ها احتمالاً به قسمت پایینی نمایشگر تحت عنوان «Function Area» منتقل می شوند و با توجه به تصاویر، اسپیکرهای استریو، پورت لایتنینگ و دکمه پاور بزرگ تر سایر مشخصاتی هستند که در طراحی جدید به چشم می خورند.

در نهایت گفتنی است منبع مورد بحث، وجود ماژول دوربین دوگانه عمودی و باتری «L» شکل را نیز تایید نموده و قیمت نهایی آیفون 8 را بین 1100 تا 1200 دلار تخمین زده، که احتمالاً با در نظر گرفتن حافظه دستگاه تغییر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد. در ادامه رندرهای منتشر شده را مشاهده می کنید:

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone