🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43570.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن ویژه نمایشگاه الکامپ 96 آماده بهره‌ برداری شد

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در ...

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. امسال نیز به رسم هر سال نمایشگاه از تاریخ 30 تیر تا 2 مرداد پذیرای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عموم مردم خواهد بود و قرار است - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که اپلیکیشن ویژه نمایشگاه نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار بگیرد.

نمایشگاه از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تاریخ 30 تیر تا 2 مرداد پذیرای عموم مردم خواهد بود

با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای، از امسال سامانه نمایشگاهی اپکس به مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ خدمات می‌دهد. در بخش بازدید‌کنندگان، علاقه‌مندان می‌توانند با جستجو بر روی نقشه نمایشگاه غرفه مورد نظر خود را یافته و از مسیریابی سیستم با دسترسی آسان و سریع به هدف خود برسند.

دریافت بارکد منحصر به فرد پس از ثبت نام و استفاده در تمامی نمایشگاه ­ها، دنبال کردن شرکت­ ها و غرفه ­داران در نمایشگاه­های مختلف، جستجوی غرفه‌داران بر اساس نام، گروه کالایی یا سالن محل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استقرار، نمایش محل غرفه بر روی نقشه و مسیریابی و هدایت به سمت آن، ارسال پیام به مشارکت کنندگان، ارائه درخواست نمایندگی، دانلود - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فایل‌ های کاتالوگ و بروشور، مشاهده فهرست کالاها وخدمات مشارکت کننده، مشاهده گالری تصویری و ویدئویی مشارکت کننده، ثبت بازدید هنگام بازدید از غرفه و گزارش گیری از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تعداد غرفه‌های حاضر در نمایشگاه و غرفه‌های بازدید شده از جمله خدمات اپلیکیشن ویژه بازدیدکنندگان الکامپ است.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

شرکت­ ها و غرفه ­داران نیز با استفاده از اپلیکیشن ویژه مشارکت کنندگان می‌توانند به امکاناتی چون اسکن بارکد بازدیدکننده و نمایش آنلاین و لحظه‌ای اطلاعات، فهرست و مشخصات بازدید کنندگان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ثبت شده، نمایش بر روی نقشه و مسیریابی، پنل اختصاصی مدیریت پروفایل (تحت وب)، مدیریت پروفایل شرکت و مدیریت کالا و خدمات، دریافت و مشاهده پیام از کاربران، ارسال اعلان به دنبال کنندگان خودشان، دریافت و مشاهده درخواست‌های نمایندگی، مدیریت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گالری با امکان افزدون تعداد نامحدود عکس و ویدئو و صفحه وب اختصاصی دست - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یابند.

نسخه اندروید اپلیکیشن بازدیدکنندگان الکامپ را می توانید از اینجا و نسخه ویژه مشارکت کنندگان را از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این لینک دانلود نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرتاش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی وایت هاوس شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone