🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43593.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

همکاری دوباره هوآوی و پورشه دیزاین این بار در طراحی هوآوی واچ 2

کمپانی هوآوی اسفند ماه سال گذشته از ساعت هوشمندی تحت عنوان «هوآوی واچ 2» پرده برداشت که با داشتن امکاناتی مانند GPS، سنسور ضربان قلب، NFC، پشتیبانی از LTE و همچنین گواهی IP68 برای مقاومت در ...

کمپانی هوآوی اسفند ماه سال گذشته از ساعت هوشمندی تحت عنوان «هوآوی واچ 2» پرده برداشت که با داشتن امکاناتی مانند GPS، سنسور ضربان قلب، NFC، پشتیبانی از LTE و همچنین گواهی IP68 برای مقاومت در مقابل نفوذ آب، توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرد.

حالا شرکت مذکور نسخه تازه و لوکسی از واچ 2 را با همکاری «پورشه دیزاین» معرفی کرده که به جز طراحی، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تفاوت دیگری با نسخه اصلی ندارد. البته هوآوی و پورشه دیزاین پیش از این نیز در زمینه طراحی محصول با یکدیگر همکاری داشته اند که نسخه لوکس موبایل «Mate 9» حاصل این شراکت بوده است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اعداد سرعت سنج خودرو روی قاب دور صفحه ساعت حک شده اند

هوآوی واچ 2 پورشه دیزاین، در زمینه طراحی تغییرات جالبی داشته که به عنوان مثال می توان به طراحی قاب دور صفحه (از جنس سرامیک) به صورت گیژ سرعت سنج اتومبیل اشاره کرد. بدنه استیل ساعت نیز حالا تماماً مشکی شده و دکمه های آن در هماهنگی با دوخت دسته چرمی-پلیمری، نواری به رنگ قرمز دارند.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

سایر مشخصات ساعت هوشمند هوآوی که در هر دو - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مدل لوکس - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و اصلی یکسان هستند شامل چیپست اسنپدراگون «Wear 2100»، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، رم 768 مگابایتی و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شیشه گوریلا گلس می شود که نسخه اصلی با قیمتی در حدود 350 دلار، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و ورژن پورشه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دیزاین نیز با قیمت هنگفت 925 دلار به فروش می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone