🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43564.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

واتس اپ حالا امکان اشتراک گذاری هر نوع فایلی را به کاربران می دهد

طی آخرین به روز رسانی واتس اپ برخی از قابلیت های این پیام رسان محبوب نیز ارتقا داده شده است. پیش از این ارسال فایل ها تنها در قالب PDF امکان پذیر بود، اما هم ...

طی آخرین به روز رسانی واتس اپ برخی از قابلیت های این پیام رسان محبوب نیز ارتقا داده شده است. پیش از این ارسال فایل ها تنها در قالب PDF امکان پذیر بود، اما - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هم اکنون کاربران می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - توانند هر نوع فایلی که دلشان می خواهد را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند.

براساس اطلاعات - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - وبسایت واتس اپ، این کمپانی محدودیتی 100 مگابایتی را برای فایل های به اشتراک گذاشته شده در نظر گرفته است. با - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این حال برخی گزارشات منتشر شده نشان می دهند که کاربران آیفون قادر به ارسال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فایل هایی با حجم بیشتر نیز هستند.

علاوه بر این قادر خواهید بود تمام تصاویر و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ویدیوهای خود را با سوایپ به سمت بالا داخل ابزار دوربین این اپلیکیشن ببینید. همچنین در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - صورتی که بخواهید تعداد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زیادی عکس را به یک باره ارسال کنید، این تصاویر درون یک آلبوم گروه بندی می شوند. از این پس واتس اپ دیگر تصاویر شما را فشرده نمی کند.

این بدان معناست که کیفیت اصلی تصاویر از بین نرفته و در همان حالت برای مخاطبین تان ارسال می شود. قابلیت تغییر فرمت نوشتاری نیز به واتس اپ اضافه شده و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می توانید متن های خود را Bold و یا Italic نمایید و یا روی آن ها خط بکشید. برای استفاده از این گزینه ها کافیست رو متن مورد نظر خود ضربه بزنید و با انتخاب - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آیکن سه نقطه در سمت راست حالت دلخواه خود را انتخاب کنید.

این تغییرات جدیدترین ویژگی هایی هستند که در آخرین به روز رسانی به پیام رسان واتس اپ اضافه شده اند. واتس اپ در سال گذشته تماس - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ویدیویی را به کاربران خود معرفی کرد و در اوایل - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سال جاری نیز تأیید دو مرحله ای را به اپلیکیشن خود اضافه نمود.

در همین رابطه تیم واتس اپ تصمیم دارد که در طی به روز رسانی های آینده وضعیتی همچون استاتوس های اسنپ چت و فیلترهای مختلف تصویری را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

یکپارچه سازی واتس اپ با سیری نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد. این به روز رسانی هم اکنون برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است و با مراجعه به فروشگاه های این دو پلتفرم قادر به دریافت آن خواهید بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone