🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39479.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

چین بزرگترین دستگاه تصفیه‌ هوای دنیا به ارتفاع ۱۰۰ متر را ساخت

بزرگترین برج تصفیه‌ی هوا برای بهبود وضعیت هوای ایالت شاآنشی واقع در شمال چین ساخته شد. این برج که ۱۰۰ متر ارتفاع دارد، قرار است هوای یک محدوده‌ی ۱۰ کیلومتری را پالایش کند و توانایی تصفیه‌ی ۱۰ ...

بزرگترین برج تصفیه‌ی هوا برای بهبود وضعیت هوای ایالت شاآنشی واقع در شمال چین ساخته شد. این برج - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که ۱۰۰ متر ارتفاع دارد، قرار است هوای یک محدوده‌ی ۱۰ کیلومتری را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پالایش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کند و توانایی تصفیه‌ی ۱۰ میلیون متر مکعب هوا را دارد.

موسسه‌ی محیط زیست آکادمی علوم چین ادعا کرده که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این سیستم تصفیه‌ می‌تواند تا ۱۵ درصد ذرات معلق مضر موجود در هوای آلوده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را از بین ببرد.تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این برج در واقع از اردیبهشت ۹۴ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ساخته شده بوده و یکسال و ۸ ماه به صورت آزمایشی در حال - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فعالیت بوده است تا میزان کمکش به پالایش هوا سنجیده شود.

برج مذکور که عنوان بزرگترین دستگاه تصفیه‌ هوای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دنیا را یدک می کشد مساحتی معادل ۲۵۸۰ متر مربع از پایتخت ایالت شاآنشی را اشغال کرده است. این ساختمان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در واقع یک سیستم تصفیه‌ی بزرگ خورشیدی است که هوای کثیف را از طریق گلخانه‌هایی که در مرکزش قرار دارد، به سمت خود کشیده و پس از پالایش، آن را به محیط زیست باز می‌گرداند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

گلخانه های موجود در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این برج به اندازه نصف یک زمین فوتبال هستند و قادرند ذراتی همچون اکسید نیتروژن، دی اکسید نیتروژن و اکسید سولفور را فیلتر کنند. به گفته‌ی «جونجی کائو» سرپرست این پروژه، بیش از ۱۰ دستگاه سنجش کیفیت هوا در اطراف این برج تعبیه شده تا درصد آلاینده‌های هوا را رصد کند و آن‌ها را در حد مجاز نگه دارد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

به باور کائو، در حال حاضر این ساختمان ۱۰ میلیون متر مکعب هوا را پالایش کرده و می‌تواند در طول زمان این مقدار را افزایش دهد.

مهرماه سال ۹۴ اختراعی به نام Smog Free Tower در پارک شهر پکن نصب شد که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیش از آن تصور می‌شد بزرگترین دستگاه تصفیه‌ هوای دنیا باشد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این برج که توسط «دان روزگارد» هنرمند و مخترع ۳۷ ساله‌ی هلندی طراحی شده بود، ۷ متر ارتفاع داشت و می‌توانست در هر ساعت ۳۰ هزار متر مکعب هوای تازه تولید کند.

هرچند از این سازه نمی‌شد به طور بهینه استفاده نمود چراکه از الکتریسته‌ ای بهره می‌برد که سوختن زغال آن را تهیه می‌کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone