🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25274.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مترجم گوگل به زودی گفتار را ترجمه و به نوشتار تبدیل می‌کند

قابلیت ترجمه آنی گفتار و تبدیل آن به نوشتار در آینده به نسخه اندروید مترجم گوگل اضافه می شود. این قابلیت فایل صوتی را به طور آنی به زبان دلخواه کاربر ترجمه می کند. قابلیت ...

قابلیت ترجمه آنی گفتار و تبدیل آن به نوشتار در آینده به نسخه اندروید مترجم گوگل اضافه می شود. این قابلیت فایل صوتی را به طور آنی به زبان دلخواه کاربر ترجمه می کند.

قابلیت یاد شده حین عرضه به اینترنت نیاز خواهد داشت؛ بنابراین با قابلیت های ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی و دستگاه مترجم گوگل تفاوت خواهد داشت.

گوگل می گوید دلیل نیاز به اینترنت، پیچیدگی بیشتر ترجمه آنی چندزبانی در مقایسه با ترجمه ساده متون - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پل سفید استان مازندران - و ترجمه و تبدیل جملات گفتاری به نوشتاری است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر پل سفید استان مازندران

قابلیت یاد شده در آغاز فقط توانایی ترجمه صدای زنده میکروفون گوشی را دارد؛ البته به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پل سفید استان مازندران - گفته گوگل کاربر می تواند ترجمه صوت و تبدیل آن به نوشتار را با پخش صدای ضبط شده از طریق اسپیکر نیز انجام دهد.

گوگل اضافه می کند که این قابلیت به طور مداوم جملات کامل را حین صحبت کردن ارزیابی می کند و در صورت نیاز نقطه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پل سفید استان مازندران - گذاری و تصحیح برخی کلمات خاص را انجام داده و مواردی همچون لهجه و گویش های منطقه ای را نیز تصحیح می کند.

به گفته گوگل خروجی نهایی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پل سفید استان مازندران - دقت بالایی داشته - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پل سفید استان مازندران - و هوش مصنوعی به مرور زمان بهتر خواهد شد. زمان دقیق انتشار قابلیت ترجمه آنی گفتار و تبدیل آن به نوشتار مشخص نیست و غول موتورهای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پل سفید استان مازندران - جستجو در پاسخ به این سوال تنها به جمله «در آینده» بسنده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone