🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25273.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای رسمی و مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ سامسونگ

یک سایت آلمانی رندرهای رسمی و مشخصات کامل سخت افزار گلکسی زد فلیپ را منتشر کرد. بر اساس گزارش سایت WinFuture، گلکسی زد فلیپ از نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رزولوشن 2636x1080 پیکسل و نسبت ...

یک سایت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - آلمانی رندرهای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - رسمی و مشخصات کامل سخت افزار گلکسی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - زد فلیپ را منتشر کرد.

بر اساس گزارش سایت WinFuture، گلکسی زد فلیپ از نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رزولوشن 2636x1080 پیکسل و نسبت تصویر 22:9 بهره - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - می برد. این گزارش تأیید می کند که نمایشگر این گوشی از نوع «شیشه بسیار نازک» (UTG) است و دیگر خبری از پنل شکننده و پلاستیکی گلکسی فولد نیست.

در وسط نمایشگر گوشی مورد بحث حفره ای قرار گرفته که پذیرای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - با گشودگی دیافراگم f/2.0 است. یک صفحه نمایش اولد 1.06 اینچی با رزولوشن 300x116 پیکسل نیز در پنل پشتی تعبیه شده که از آن برای آگاهی از ساعت، تاریخ و مشاهده نوتیفیکشن های ساده استفاده خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران

گلکسی زد فلیپ از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس، 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره می برد. پیش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - بینی می شود خانواده گلکسی اس 20 با چیپست پرچمدار و جدید اسنپدراگون 865 از راه برسند.

در لبه پایینی گلکسی زد فلیپ تنها یک پورت USB-C برای شارژ و هدفون به چشم می خورد و خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - شیار کارت حافظه microSD نیست. همچنین از اینترنت 5G پشتیبانی نکرده و تنها به شبکه های LTE متصل می شود.

گلکسی زد فلیپ از دوربین دوگانه شامل دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و ضریب اف 2.2 بهره می برد. باتری آن ظرفیتی برابر با 3300 میلی آمپر ساعت داشته و از شارژ سریع 15 واتی و همچنین شارژ بیسیم 9 واتی پشتیبانی می کند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران

قیمت گلکسی زد فلیپ مشخص نشده ولی بر اساس شایعات قبلی پیش بینی می شود در حدود 1400 دلار باشد. این گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2 در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن) به بازار عرضه خواهد شد.

طبق گزارش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - سایت آلمانی مورد بحث، ظاهر آینده نگرانه و خاص گلکسی زد فلیپ فاکتورهای اصلی فروش آن هستند و سخت افزار در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - اولویت بعدی سامسونگ بوده است. این محصول - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - برای اینفلوئنسرها و مشتریانی که ظاهر برایشان اهمیت دارد، تولید شده و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر چمستان استان مازندران - کاربرانی که سخت افزار قوی تر می خواهند باید تا زمان عرضه گلکسی اس 20 صبر کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone