🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15105.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

MSI‌ و رونمایی از چند لپ‌تاپ جدید؛ Creator Z16 رقیب مک‌بوک پرو می‌شود

MSI از لپ‌تاپ‌‌های جدیدی با هدف استفاده توسط گیمرها و تولیدکنندگان محتوا مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد. یکی از مدل‌ها «Creator Z16» نام دارد که از آن به عنوان رقیب مک‌بوک پرو ...

MSI از لپ‌تاپ‌‌های جدیدی با هدف استفاده توسط گیمرها و تولیدکنندگان محتوا مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد. یکی از مدل‌ها «Creator Z16» نام دارد که از آن به عنوان رقیب مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی یاد می‌کند.

لپ‌تاپ Creator Z16 در دو مدل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت مدل پایه آن ۲۵۹۹ دلار است. هر دو مدل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - نمایشگر لمسی ۱۲۰ هرتز با نسبت ۱۶ به ۱۰ و رزولوشن +QHD بهره می‌برند. MSI می‌گوید لپ‌تاپ جدید ۱۰۰ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

نسبت ابعاد ۱۶ به ۱۰ می‌تواند برای طراحان و هنرمندان مزیت خوبی باشد. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - هر دو مدل با گرافیک انویدیا GeForce RTX 3060 به همراه رم ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهند شد. کاربران می‌توانند لپ‌تاپ جدید را با فضای ذخیره‌سازی ۱ یا ۲ ترابایت و پیکربندی Core i7-11800H یا Core i9-11900H خریداری کنند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی

کاربرانی که بودجه کمتری دارند می‌توانند Creator - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - M16 را که نسخه سبک‌تری نسبت به Z16  است را تهیه کنند. این مدل از نمایشگر +QHD بهره می‌برد و قدرتمندترین نسخه آن با گرافیک GeForce RTX 3050 Ti و پردازنده Core i7 عرضه می‌شود. قیمت این لپ‌تاپ هنوز به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - صورت رسمی اعلام نشده است.

علاوه بر این لپ‌تاپ، Creator 17 مجهز به نمایشگر Mini LED هم به‌روز شده است و با پردازنده Core i9 و گرافیک GeForce RTX 3080 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی

علاوه بر بهبود مشخصات، MSI  تاکید کرده که کیفیت ساخت دستگاه‌های جدید را ارتقا داده است. به علاوه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - نسل جدید لپ‌تاپ‌های GE76 و GE66 Raider مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم تایگر لیک H  اینتل (تا حداکثر  Core i9) - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - همراه با گرافیک RTX 3080 از نمایشگر ۲۴۰ هرتز QHD همانند لپ‌تاپ‌های GS76 و GS66 Stealth بهره می‌برند.

لپ‌تاپ‌های GP76 و GP66 Leopard و همچنین لپ‌تاپ‌های GL76 و GL66 Pulse که مدل جدید از سری GL Leopard محسوب می‌شوند نیز مجهز به پردازنده جدید تا حداکثر Core i7 هستند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی

علاوه بر این، MSI دو خانواده جدید لپ‌تاپ با نام‌های Katana و Sword را هم معرفی کرده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - و می‌گوید این مدل‌ها طراحی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - کاملا جدیدی دارند و از آثار تصویرگر ژاپنی، «تسویوشی ناگانو» الهام گرفته‌اند. مدل‌های Sword سفید رنگ و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - مجهز به رم ۸ گیگابایتی و مدل‌های Katana مشکی رنگ و مجهز به رم ۱۶ گیگابایتی هستند. لپ‌تاپ‌های Katana با قیمت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - پایه ۹۹۹ دلار و لپ‌تاپ‌های Sword با - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر ساوه استان مرکزی - قیمت پایه ۱۰۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

لپ‌تاپ‌های جدید MSI در مدل‌های مختلف با قیمت‌های متنوع قرار است از ۲۶ اردیبهشت‌ ماه به بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone