🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25275.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیر سابق ویندوز: اپل با معرفی آیپد مایکروسافت را شوکه کرد

استیون سینوفسکی مدیر سابق واحد ویندوز به تازگی از دیدگاه خود نسبت به معرفی آیپد در ۱۰ سال پیش، یعنی زمانی که در تیم ویندوز بود گفته است. در زمان ویندوز اکس پی مایکروسافت تمام ...

استیون سینوفسکی مدیر سابق واحد ویندوز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - به تازگی از دیدگاه خود نسبت به معرفی آیپد در ۱۰ سال پیش، یعنی زمانی که در تیم ویندوز بود گفته است. در زمان ویندوز اکس پی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - مایکروسافت تمام تلاشش را به کار گرفت تا به ایده تبلت پی سی یا تبلت های دو در یک رنگ واقعیت بدهد اما این شرکت زمان، سخت افزار و نرم افزار مناسب را در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - اختیار نداشت و در نتیجه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - زمانی که اپل آیپد را در سال ۲۰۱۰ معرفی کرد بسیاری از مدیران مایکروسافت متعجب شدند.

شایعات زیادی مطرح شده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - بود مبنی بر اینکه تبلت اپل قطعا کامپیوتری مبتنی بر مک است که با قلم کار می کند. چراکه نه؟ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۲۰ سالی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - می شد که صنعت به دنبال ساخت چنین محصولی بود. این در واقع پیش بینی مایکروسافت از محصول سخت افزاری بعدی اپل بود.

در حالی که همه انتظار معرفی چنین محصولی را داشتند استیو جابز از گجتی رونمایی کرد که بنابر تعریف اپل دسته سومی از سخت افزار تولیدی این شرکت بود و بین گوشی و لپ تاپ جای می گرفت و نت بوک ها با فروش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۴۰ میلیونی شان را به چالش کشید. همزمان مایکروسافت و شرکای آن در بخش پی سی روی نت بوک ها و لپ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - تاپ های ارزان قیمت تمرکز کرده بودند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل

سینوفسکی ادامه می دهد:

ما می دانستیم که نت بوک ها (و اتم) راهی برای بهره - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - گیری از تلاش هایی بودند که در جهت ساخت چیپ های کم مصرف اینتل برای گوشی ها انجام می گرفت.

آیپد فاقد استایلوس بود؛ قطعه ای که تلاش های قبلی مایکروسافت برای ساخت تبلت بر مبنای آن شکل گرفته بود. سینوفسکی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - در این باره می گوید:

این سوال در ذهنمان شکل گرفت که چطور می شود با چنین گجتی دیتا وارد دستگاه کرد یا با نرم افزارهای اداری کار کرد؟ مغز پی سی ها آنقدر به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - کیبورد، ماوس و قلم وابسته بود که ایده کار با گجت ها بدون آنها غیر عملی دیده می شد.

اما بزرگ ترین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - وعده اپل در مورد آیپد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - که ویندوز را به چالش می کشید عمر باتری ۱۰ ساعته آن بود؛ این در حالی بود که عمر باتری ها از ۴ ساعت فراتر نمی رفت و در این بازه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - صدای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - فن های آنها به شدت بلند می شد. اپل همچنین از پردازنده های مبتنی بر ARM استفاده می کرد که این خود یک برتری بود. ارتباط آسان 3G و قیمت ۴۹۹ دلار که مستقیما لپ تاپ ها را به چالش می کشید  از دیگر مزیت ها آیپد محسوب می شد.

سینوفسکی در ادامه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - چنین می - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - گوید:

آیفون و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - آیپد تهدیدی علیه موجودیت کسب و کار پلتفرم مایکروسافت بودند. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - مایکروسافت بدون در اختیار داشتن پلتفرمی که بتواند توسعه دهندگان را تحت کنترل داشته باشد روح خود را از دست می داد و این حقیقت که آیپد یک سیستم عامل برای خود داشت میتوانست پیامدهای ناخوشایندی برای یک غول نرم افزاری نظیر مایکروسافت داشته باشد.

اما مایکروسافت با عرضه ویندوز ۸ به آیپد پاسخ داد؛ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - سیستم عاملی که المان های هوشمندانه اینترفیس ویندوز فون را به لپ تاپ ها و پی سی ها می آورد. این سیستم عامل عملکرد خوبی روی تبلت ها داشت با این حال برای کاربران لپ تاپ و پی سی که با عملکرد آن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - آشنایی نداشتند، کار با ویندوز ۸ گمراه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - کننده بود.

سرفیس آر تی محصول دیگری بود که در پاسخ به آیپد ساخته شد. پروژه ای که تا دقیقه آخر از شرکای سخت افزاری مایکروسافت پنهان ماند و تیم جداگانه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - ای از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - متخصصان مایکروسافت روی آن کار می کردند. سرفیس آر تی قرار بود به ویندوز ۸ جان بدهد و در کنار این سیستم عامل جدید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر پارس آباد استان اردبیل - معرفی شود.

کمتر از یک ماه بعد از انتشار ویندوز ۸، سینوفسکی مایکروسافت را به خاطر اختلافات داخلی با مدیران ترک کرد. تولید بیشتر از تقاضای سرفیس آر تی هم باعث شد که این پروژه زیان ۹۰۰ میلیون دلاری را به مایکروسافت وارد کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone