🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25272.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت iOS 13.3.1 باگ ردیابی موقعیت مکانی آیفون 11 را برطرف کرد

اپل آپدیت iOS 13.3.1 را برای آیفون و آیپد منتشر کرد. مهم ترین تغییر این نسخه امکان خاموش کردن ردیابی موقعیت مکانی تراشه U1 است. کاربران پس از نصب آپدیت iOS 13.3.1 می توانند با ...

اپل آپدیت iOS 13.3.1 را برای آیفون و آیپد منتشر کرد. مهم ترین تغییر این نسخه امکان خاموش کردن ردیابی موقعیت مکانی تراشه U1 است.

کاربران پس از نصب - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جویبار استان مازندران - آپدیت iOS 13.3.1 می توانند با رفتن به قسمت Privacy > Location Services در تنظیمات آیفون، تراشه U1 Ultra Wideband را از طریق گزینه Networking & Wireless خاموش کنند. با این کار موقعیت مکانی بلوتوث، وای فای و Ultra Wideband غیرفعال می شود.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جویبار استان مازندران

اپل گزینه فوق را پس از اینکه کاربران گزارش کردند آیفون 11، مدل پرو و پرو مکس ردیابی موقعیت مکانی را حتی با غیرفعال بودن خدمات مرتبط با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جویبار استان مازندران - قابلیت ردیابی مکان ادامه می دهد، اضافه کرده است. همچنین مطابق قوانین برخی کشورها، تراشه U1 باید در بعضی مکان ها غیرفعال - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جویبار استان مازندران - شود.

از دیگر تغییرات به روز رسانی iOS 13.3.1 می توان به اضافه شدن دکمه Play Again برای محتواهای دیده شده در اپ TV اشاره - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جویبار استان مازندران - کرد. آپدیت مذکور چندین باگ مختلف - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جویبار استان مازندران - از جمله باگ قابلیت Communication Limits، خطا در اپ Mail که از بارگذاری تصاویر جلوگیری می کرد و همچنین باگ های دیگر را برطرف می کند.

به روز رسانی iOS 13.3.1 از طریق Settings > General > Software Update قابل دانلود است. اپل آپدیت iPadOS 13.3.1 و همچنین به روزرسانی iOS 12.4.5 را برای آیفون های قدیمی منتشر کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone