تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13682.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آمازون بجای دوربین ۷۰۰۰ دلاری سونی آلفا ۱، دو جعبه خالی برای خریداران ارسال کرد

زوج عکاسی یک دوربین «سونی آلفا ۱» را با قیمت ۷ هزار دلار از آمازون سفارش دادند و در کمال تعجب با دو جعبه خالی دوربین مواجه شدند. به گفته «بیل» و «کلی چیلز» در ...

زوج عکاسی یک دوربین «سونی آلفا ۱» را با قیمت ۷ هزار دلار از آمازون سفارش دادند و در کمال تعجب با دو جعبه خالی دوربین مواجه شدند.

به گفته «بیل» و «کلی چیلز» در مصاحبه با شبکه دنور، آن‌ها دوربین سونی آلفا ۱ را به دلیل وضوح و کیفیت بالای آن انتخاب کرده بودند. البته شماره مدل دوربین هرگز توسط شبکه دنور اعلام است اما مشخصات آن‌ها با آخرین پرچمدار سونی مطابقت دارد.

با توجه به اینکه کمبود جهانی تراشه مشکلات زیادی در صنعت دیجیتال به وجود آورده، این دو تقریبا دو ماه برای تحویل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - دوربین جدید - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - خود منتظر ماندند اما هنگام تحویل، جعبه خالی دوربین آن‌ها را شوکه کرد. بیل در این رابطه عنوان کرد:

«شنیده بودم چنین اتفاقات مشابهی از سوی شرکت‌های شخص ثالث رخ می‌دهد اما نه آمازون.»

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران

همه چیز زمانی بدتر شد که آن‌ها مشکل خود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - را به آمازون اطلاع دادند اما به اعتقاد این فروشگاه اینترنتی، بسته به درستی به آن‌ها تحویل داده شده. در همین راستا، آمازون از بازپرداخت وجه به این زوج خودداری کرد، اما این پایان ماجرا نبود.

این زوج معتقد است که برای عدم تحویل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - صحیح بسته مدرک کافی دارند، زیرا برچسب ردیابی UPS محصول - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - وزن جعبه را کمتر از یک کیلوگرم عنوان کرده، در صورتی که طبق لیست‌های رسمی وزن جعبه دوربین سونی آلفا ۱ حدود یک و نیم کیلوگرم و وزن خود دوربین به تنهایی نیم کیلوگرم است.

در ادامه آن‌ها به صورت مستقیم این موضوع را به «جف بزوس» از طریق ایمیل اعلام - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - کرده‌اند و آمازون درخواست بازپرداخت آن‌ها را ثبت کرده است. البته پیش از این نیز اتفاقات مشابه گزارش شده. در سال ۲۰۱۸ نیز یک یوتیوبر معروف به نام Chaseontwowheels پس از خرید دوربین کانن 1DX Mark II با یک جعبه سنگ مواجه شد. ماجرا زمانی عجیب‌تر شد که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر نوشهر استان مازندران - سفارش دوم او نیز به صورت یک جعبه آجر تحویل او شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone