🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11407.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

نمایش تبلیغات در اپلیکیشن‌های اختصاصی سامسونگ متوقف می‌شود

سامسونگ پارسال در برخی اپلیکیشن‌های پیش‌فرض خود از جمله موزیک، Pay، آب و هوا و Themes نمایش تبلیغات را آغاز کرد اما این مسئله اعتراض کاربران را در پی داشت. حالا مدیر این شرکت وعده ...

سامسونگ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - پارسال در برخی اپلیکیشن‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - پیش‌فرض خود از جمله موزیک، Pay، آب و هوا و Themes نمایش تبلیغات را آغاز کرد اما این مسئله اعتراض کاربران را در پی داشت. حالا مدیر این شرکت وعده داده که تبلیغات به‌زودی از این برنامه‌ها حذف می‌شوند.

«تی‌ام رو»، مدیر و رئیس - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - کسب و کار ارتباطات موبایلی سامسونگ در خلال جلسه‌ای با کارمندان این شرکت در پاسخ به سوالی در این باره - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - که چرا اپ‌های اختصاصی سامسونگ تبلیغات دارند، گفت تبلیغات - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - در نسخه‌های آتی سامسونگ Pay، سامسونگ Themes، سامسونگ Weather و غیره حذف می‌شوند. او یادآور شد که سامسونگ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - به بازخورد کارمندان و کاربران گوش فرا می‌دهد.

آقای «رو» گفت: «ما به دنبال فرصت‌های رشد جدید در حوزه‌های محتوا و خدمات تبلیغات نظیر حوزه بازی‌ها و رسانه بوده‌ایم تا تجربه اکوسیستم یکپارچه گلکسی را تقویت کنیم. مهم‌ترین ماموریت ما این است که بر همین اساس - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - حس نوآوری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - را به تجربه مصرفی کاربران بیاوریم.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان

سامسونگ می‌گوید صراحت و رک‌گویی کارمندان قطعا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - برای رشد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - و توسعه شرکت ضروری است. این کمپانی به‌زودی قرار است از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری One UI حذف تبلیغات از اپلیکیشن‌های خود را شروع کند، اما دقیقا اعلام نشده که این کار در چه زمانی شروع خواهد شد.

برداشتن چنین گامی از سوی سامسونگ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر زنجان استان زنجان - حرکت در مسیر صحیح محسوب می‌شود. کاربران و حتی خود کارمندان این غول کره‌ای، مدت‌هاست که نسبت به وجود تبلیغات در One UI اعتراض دارند. البته سامسونگ در چند وقت اخیر نشان داده که به نظر کاربران اهمیت زیادی می‌دهد. این شرکت چند ماه پیش پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولاتش را افزایش داد تا خود را از رقبایی مثل شیائومی متمایز سازد.

حالا در شرایطی که بسیاری از گوشی‌های چینی در اپلیکیشن‌های خود تبلیغات نشان می‌دهند، اقدام سامسونگ می‌تواند منجر به جلب رضایت کاربران شود و تجربه کاربری استفاده از One UI را نسبت به رقبا بالاتر ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ناشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب شرکت شما شهید بهشتی زنجان اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در شهید بهشتی شهر زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone