🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11426.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای مفهومی مک‌بوک پرو با جایگاه مخصوص اپل پنسل

اپل در ماه‌های آینده از نسل جدید مک‌بوک پرو رونمایی می‌کند و طبق شایعات، خبری از تاچ بار در این لپ‌تاپ نخواهد بود. علاوه بر این، اپل پتنت مربوط به قرارگیری قلم در بالای کیبورد ...

اپل در ماه‌های آینده از نسل جدید مک‌بوک پرو رونمایی می‌کند و طبق شایعات، خبری از تاچ بار در این لپ‌تاپ نخواهد بود. علاوه بر این، اپل پتنت مربوط به قرارگیری قلم در بالای کیبورد مک‌بوک را ثبت کرده. حالا رندرهای مفهومی از مک‌بوک پرو منتشر شده که بجای تاچ بار، از جایگاه مخصوص اپل پنسل بهره می‌برد.

در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - حال حاضر آیپدهای اپل از قلم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - این کمپانی پشتیبانی می‌کنند، اما - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - هنوز چنین قابلیتی برای کاربران مک‌بوک درنظر گرفته نشده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - و با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - توجه به این موضوع، شاید استفاده از جایگاه مخصوص اپل پنسل در لپ‌تاپ اپل درنظرتان غیرمنطقی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - باشد. اما اپل اخیرا پتنت مربوط به چنین طراحی را ثبت کرده است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی

بر اساس توضیحات این پتنت، قلم اپل پنسل می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد:

«این نوآوری مربوط به قرارگیری اپل پنسل در کیبورد مک‌بوک و قابلیت جداسازی آن می‌شود. زمانی که پنسل در جایگاهش قرار دارد، می‌تواند به عنوان یک ماوس برای حرکت دادن مکان‌نما مورد استفاده قرار بگیرد. در محل قرارگیری و اپل پنسل یک سیستم روشنایی پیشرفته استفاده می‌شود که می‌تواند قلم را جایگزین کلیدهای F در بالای کیبورد کند. کلیدها روی اپل - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - پنسل روشن می‌شوند و عملکرد کاملی خواهند - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - داشت.»

حالا یک طراح به نام «سارنگ شث» تصمیم گرفته این پتنت را تبدیل به مدل‌های سه بعدی کند و رندرهای مفهومی از مک‌بوک پرو مجهز به جایگاه مخصوص اپل پنسل منتشر کند. طبق این رندرها، لپ‌تاپ اپل در کنار جایگاه مخصوص قلم، از یک تاچ بار کوچک هم بهره می‌برد که امکان دسترسی سریع به سیری و سایر اپ‌ها را فراهم می‌کند.

در حالی که برخی کاربران منتظر استفاده از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - نمایشگر لمسی در مک‌بوک‌ها هستند، مدت‌هاست اپل چنین ایده‌ای را رد می‌کند و علاقه‌ای به استفاده از چنین فناوری در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - لپ‌تاپ‌های خود ندارد. با این وجود شاید در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - آینده با افزایش تقاضا برای لپ‌تاپ‌های مجهز به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر زرندیه استان مرکزی - نمایشگر لمسی، کوپرتینویی‌ها نظرشان را عوض کنند اما تا آن زمان، رندرهای منتشر شده تنها در حد یک طرح مفهومی باقی می‌مانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone