🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11404.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

پیکسل ۶: گوشی سامسونگ با لوگوی گوگل؟

گوگل چند وقت پیش گوشی‌های پیکسل ۶ را به نمایش گذاشت، اما مشخصات فنی کامل آن‌ها را منتشر نکرد و برای آشنایی کامل با آن‌ها باید همچنان منتظر بمانیم. با این حال به نظر می‌رسد ...

گوگل چند وقت پیش گوشی‌های پیکسل ۶ را به نمایش گذاشت، اما مشخصات فنی کامل آن‌ها را منتشر نکرد و برای آشنایی کامل با آن‌ها باید همچنان منتظر بمانیم. با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - این حال به نظر می‌رسد بسیاری از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - قطعات - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - این دستگاه توسط سامسونگ به تولید می‌رسند، بنابراین آیا مانند دوران محصولات نکسوس با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - دستگاه یک برند دیگر با بهینه‌سازی‌های نرم افزاری گوگل روبه‌رو هستیم؟

با وجود اینکه گوگل هنوز درباره مشخصات فنی نسل آینده پیکسل سکوت کرده، منابع و همچنین کدهای موجود در نسخه بتای اندروید ۱۲ اطلاعاتی را درباره آن‌ها در اختیار ما قرار می‌دهد. برای مثال گوشی‌های سری پیکسل ۶ با سنسور غول‌پیکر ISOCELL GN1 سامسونگ از راه می‌رسند که نتیجه‌اش افزایش کیفیت عکاسی و فیلمبرداری این محصولات خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان
پیکسل ۶

اما دوربین تنها قطعه‌ای نیست که ظاهرا سامسونگ برای محصولات جدید گوگل می‌سازد. طبق گزارش‌ها، تراشه اختصاصی تنسور هم با همکاری کره‌ای‌ها و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - مودم 5G این کمپانی به تولید می‌رسد. البته - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - کار احتمالا به همینجا ختم نمی‌شود و برخی قطعات دیگر سری پیکسل ۶ هم احتمالا ساخت سامسونگ خواهند بود.

قطعات سامسونگ در پیکسل ۶

در کنار تراشه و سنسور دوربین، به احتمال زیاد رم، حافظه داخلی و نمایشگر سری پیکسل ۶ را هم سامسونگ می‌سازد. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - سامسونگ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این قطعات در جهان است و در گذشته منابع از تجهیز محصولات آینده گوگل به پنل این کمپانی کره‌ای اشاره کرده بودند.

طبق آمارها، سامسونگ در بازار حافظه گوشی‌های هوشمند ۴۲ درصد سهم دارد، ۵۰ درصد درآمد بازار نمایشگرها را به حساب‌های بانکی‌اش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - واریز می‌کند و ۲۹ درصد سود سنسورهای تصویر موبایل‌ها هم به این شرکت کره‌ای می‌رسد و از این نظر پس از سونی در جایگاه دوم قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان

با توجه به این موارد، حتی اگر گوشی شما لوگوی سامسونگ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - را یدک نکشد، به احتمال زیاد از قطعات این غول کره‌ای در آن‌ها استفاده شده، مخصوصا اگر دستگاه‌تان نمایشگر OLED داشته باشد.

سامسونگ LSI در زمینه نیمه‌رساناها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - تخصص دارد و ظاهرا همکاری نزدیکی با گوگل برای توسعه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - تراشه تنسور داشته. احتمالا همین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - همکاری و البته رابطه مناسب گوگل و سامسونگ در زمینه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - گوشی‌های اندرویدی باعث شده سنسور دوربین سری پیکسل ۶ هم ساخت کره‌ای‌ها باشد، هرچند هنوز گوگل رسما مشخصات محصولاتش را منتشر نکرده است.

آیا پیکسل ۶ را می‌توان گوشی سامسونگ دانست؟

مسلما سامسونگ می‌تواند مدعی ساخت بسیاری از قطعات گوشی‌های جدید گوگل باشد، محصولاتی که احتمالا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - از بهترین‌های بازار اندروید به حساب می‌آیند. اما تامین قطعات با ساخت محصول نهایی تفاوت زیادی دارد. اگرچه سامسونگ نمایشگر، سنسور دوربین، تراشه و احتمالا حافظه داخلی و رم سری پیکسل ۶ را تامین می‌کند، اما نمی‌توان آن‌ها را محصول کره‌ای دانست. در حقیقت میان پیکسل و گوشی‌های نکسوس تفاوت بزرگی وجود دارد.

در محصولات نکسوس، شرکت دومی مانند سامسونگ آن‌ها را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - می‌ساختند و گوگل در بخش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - نرم افزار فعالیت داشت. در حقیقت روی این دستگاه‌ها دو شرکت کنترل داشتند: - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - گوگل و کمپانی دیگری مانند سامسونگ.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان
پیکسل ۶ پرو

اما موضوع درباره - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - محصولات پیکسل متفاوت است. گوگل همه چیز پیکسل‌ها را طراحی می‌کند، تصمیمات مهم را می‌گیرد و تولید آن‌ها را به شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند مانند فاکسکان واگذار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - می‌کند. در این میان، سامسونگ تنها یک تامین‌کننده قطعات به حساب می‌آید که گوگل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - برای ساخت بهترین محصولاتش برای ۲۰۲۱ به سراغ آن رفته است.

این احتمال وجود دارد که گوگل سال آینده میلادی به سراغ شرکت‌های دیگری برود و برای مثال در پیکسل ۷ از سنسور دوربین سونی استفاده کند. با وجود چنین موضوعی، گوگل و سامسونگ همکاری نزدیکی با یکدیگر دارند.

همکاری نزدیک گوگل و سامسونگ

گوگل محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا را دارد و سامسونگ هم بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل است (البته طبق جدیدترین آمارها شیائومی فعلا برترین سازنده است). بنابراین همکاری نزدیک آن‌ها منطقی به حساب می‌آید.

برای مثال این کمپانی‌ها اخیرا Wear OS 3.0 را هم توسعه داده‌اند که باعث شده سامسونگ دیگر از تایزن در ساعت‌های هوشمندش استفاده نکند و در جدیدترین آن‌ها - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - یعنی گلکسی واچ ۴ و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - واچ ۴ کلاسیک به سراغ این سیستم عامل برود. این محصولات از رابط کاربری One UI Watch مبتنی بر Wear بهره می‌برند.

انتظار می‌رود این همکاری در آینده گسترش هم پیدا کند. به علت توسعه Wear OS و همچنین توسعه احتمالی تنسور توسط این دو غول - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - دنیای فناوری، رابطه سامسونگ و گوگل احتمالا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - نزدیکتر از گذشته خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان

با وجود تمام این موارد، باز هم پیکسل دستگاهی است که تمام تصمیماتش توسط گوگل و نه سامسونگ گرفته می‌شود. بنابراین نمی‌توان پیکسل ۶ و ۶ پرو را گوشی سامسونگ دانست. البته این احتمال وجود دارد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - که گوگل با اعلام رسمی مشخصات کامل محصولات جدیدش، ما را غافلگیر کند و شاهد استفاده از قطعات برندهای دیگر در آن‌ها باشیم.

اگرچه سری پیکسل ۶ بهترین‌های بازار نخواهند بود و برای مثال نمی‌توانند به رقیب قدرتمندی برای آیفون‌های اپل و سری گلکسی S - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - سامسونگ تبدیل شوند، اما گوگل در مسیر درستی قرار دارد. این شرکت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - در مسیری قرار گرفته که اپل سال‌هاست در آن حضور دارد.

این غول جستجوی اینترنتی با کنترل سخت افزار و نرم افزار، می‌تواند عملکرد محصولاتش را افزایش دهد و از این نظر به جایگاه اپل نزدیکتر شود. در نهایت باید منتظر عرضه سری پیکسل ۶ بمانیم تا ببینیم این همه امیدواری که نسبت به آن‌ها وجود دارد، به واقعیت تبدیل می‌شوند یا خیر. در صورت موفقیت این محصولات، شاید در آینده نه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشان استان اصفهان - چندان دور گوگل در بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل به رقیبی قدرتمند برای اپل و سامسونگ شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone