🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11417.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

روبیکا می‌گوید هیچ‌وقت از ساترا مجوزی دریافت نکرده است

روابط عمومی روبیکا در واکنش به ادعای ساترا مبتنی بر لغو مجوز صوت و تصویر این اپلیکیشن، بیانیه‌ای در تکذیب این موضوع منتشر کرده و گفته که روبیکا از ابتدای کار هیچ مجوزی از ساترا ...

روابط عمومی روبیکا در واکنش به ادعای ساترا مبتنی بر لغو مجوز صوت و تصویر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - این اپلیکیشن، بیانیه‌ای در تکذیب این موضوع منتشر کرده و گفته که روبیکا از ابتدای کار هیچ مجوزی از ساترا نداشته که این سازمان بخواهد آن را باطل کند. یکی از نمایندگان مجلس نیز این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - موضوع را تصدیق کرده و ساترا را به «گرفتن ماهی از آب گل‌آلود» متهم کرده است!

روبیکا در این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - بیانیه جدیدش گفته که ما یک سوپراپلیکیشن هستیم و نه یک IPTV که بخواهیم از ساترا بابت فعالیت خود مجوز بگیریم. - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - همچنین ساترا سال‌هاست که می‌خواهد علاوه بر IPTV - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - ها که مسئول آن‌هاست، پیام‌رسان‌ها را هم وادار به اخذ مجوز خود کند که روبیکا زیر بار این مسئله نرفته است.

عصر دیروز پس از توییت‌های «علی سعد» از مجموعه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - ساترا برخی از رسانه‌ها به اشتباه این برداشت را کردند که مجوز صوت و تصویر فراگیر روبیکا به خاطر اقدامات اخیر توسط ساترا معلق شده، این در حالی است - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - که به گفته ساترا، این مجوزها در سال گذشته معلق شده بودند؛ هرچند اساسا بیانیه روبیکا می‌گوید که مجوزی وجود نداشته است و مشخص نیست کدام یک از طرفین اطلاع‌رسانی اشتباهی را پیش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - گرفته‌اند.

برای شفاف شدن بیشتر موضوع متن بیانیه روبیکا را باید بخوانیم:

«این سوپراپلیکیشن با محوریت شبکه اجتماعی و پیام‌رسان است نه IPTV. طی سالیان گذشته ساترا همواره سعی کرده است که علاوه بر iptv ها و vod ها، پیام‌رسان‌ها را هم متقاعد به اخذ مجوز از ساترا کند که هیچکدام از پیام‌رسان‌ها از جمله روبیکا قبول نکردند. در خصوص بخش فیلم و سریال روبیکا نیز لازم به ذکر است که روبیکا در سال ۱۳۹۷ فقط برای مدت ۶ ماه و به‌صورت موقت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - مجوز از ساترا برای این قسمت داشت که همان موقع نیز منقضی شد و هیچگاه تمدید نشده است؛ زیرا روبیکا اقدام به عقد قرارداد با سایر پلتفرم‌های دارای مجوز نمود و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - انتشار محتوا از سیستم‌های این پلتفرم‌ها انجام می‌شود نه روبیکا.

در نهایت حتی در صورت وجود مجوزی برای ابطال از سوی ساترا، زیبنده یک نهاد حاکمیتی نیست که بدون انجام هیچگونه تحقیقاتی و اخذ توضیح بابت شایعات و اکاذیب منتشره علیه روبیکا در روزهای اخیر، از طریق یک رشته توئیت و نه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - حتی نامه‌ای رسمی، ابطال مجوز یک پیام‌رسان که حتی رسانه صوت و تصویر فراگیر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - نیز محسوب نمی‌شود و حتی درخواست مجوزی نداده، اعلام شود!»

در همین راستا «مجتبی توانگر» نماینده مجلس نیز با انتشار یک رشته توییت ضمن تصدیق آنچه روبیکا می‌گوید، گفته که صدا و سیما طی سال گذشته مذاکرات مفصلی با اپراتورها برای سهام‌داری در روبیکا داشته است که به نتیجه نرسیده است.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان

از سوی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - مقابل، ساترا تأکید کرده که روبیکا در مواردی قوانین کشور را نقض کرده و تخلفات پرشماری در دوران فعالیت خود داشته است. در همین راستا روز گذشته معاون تنظیم‌گری اجتماعی ساترا رشته‌توییتی منتشر کرد و در آن ضمن تأکید بر فعالیت‌های غیر قانونی روبیکا اعلام نمود که روند کار اپلیکیشن روبیکا باید اصلاح و قانونمند شود.

«علی سعد» در این رشته توییت به تخلفات ترافیکی و درآمدهای غیرقانونی، فعالیت بدون مجوز، نقض قوانین رقابت و گزارش‌های کاربران مبنی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - بر جعل پروفایل‌هایشان در روبیکا اشاره کرده بود و گفته بود که ساترا در سال 99، با ابطال مجوز سرویس صوت و تصویر روبیکا و منع پخش تبلیغات بازرگانی آن در رسانه‌ ملی، «اولین و تنها» نهاد اقدام‌کننده علیه تخلفات روبیکا بوده است.

پیگیری‌های دیجیاتو از ساترا دلالت بر این دارد که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اسالم استان گیلان - احتمالا به زودی مستندات رسمی مبنی بر اینکه روبیکا مجوزهایی از این مجموعه داشته منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone