🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11419.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا Edge 20 Fusion با چیپ دیمنسیتی 800U معرفی شد

موتورولا امروز در هند از دو گوشی هوشمند رونمایی کرد که البته در گذشته شاهد معرفی یکی از آن‌ها یعنی موتورولا Edge 20 بوده‌ایم، اما این کمپانی از گوشی جدید Edge 20 Fusion هم رونمایی ...

موتورولا امروز در هند از دو گوشی هوشمند رونمایی کرد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - که البته در گذشته شاهد معرفی یکی از آن‌ها یعنی موتورولا Edge 20 بوده‌ایم، اما این کمپانی از گوشی جدید Edge 20 Fusion هم رونمایی کرده است.

این گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - شباهت زیادی به گوشی Edge 20 لایت دارد، با این حال بجای چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ از نسخه قدرتمندترش یعنی دیمنسیتی 800U بهره می‌برد تا عملکرد بالاتری را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - در اختیار کاربران قرار دهد.

این گوشی هوشمند جدید به نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده است و از گاموت رنگی DCI-P3 و استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

موتورولا این محصولش را در دو نسخه مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم وارد بازار می‌کند که هردوی آن‌ها ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - باتری موتورولا Edge 20 Fusion حجم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت این محصول هم روی فریمش قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - اصلی سه‌گانه قرار گرفته که سنسور اصلی‌اش - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - ۱۰۸ مگاپیکسلی است. این دستگاه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق دارد.

از سایر مشخصات - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - موتورولا Edge 20 Fusion - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌توان به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، پورت USB Type-C، سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد.

موتورولا Edge 20 Fusion در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - قیمت ۲۹۰ دلار و مدل دارای ۸ گیگابایت رم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی - با قیمت ۳۱۰ دلار روانه بازار می‌شود.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر دلیجان استان مرکزی

موتورولا Edge 20 که در گذشته هم معرفی شده بود، نمایشگر ۶.۷ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد و به چیپ اسنپدراگون 778G مجهز شده است. این دستگاه هم دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد، اما به دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید هم مجهز شده است. این دستگاه در هند با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone