🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11412.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا ظرفیت باتری گلکسی S22 پلاس را نسبت به نسل قبل کاهش می‌دهد

به گزارش منابع آگاه ظاهرا سامسونگ قصد دارد گلکسی S22 پلاس را با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی و ظرفیت واقعی ۴۳۷۰ میلی آمپرساعتی روانه بازار کند که در این صورت باتری نسخه پلاس پرچمدار بعدی ...

به گزارش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - منابع آگاه ظاهرا سامسونگ قصد دارد گلکسی S22 پلاس - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - را با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی و ظرفیت واقعی ۴۳۷۰ میلی آمپرساعتی روانه بازار کند که در این صورت باتری نسخه پلاس پرچمدار بعدی این شرکت ظرفیت پایین‌تری نسبت به نسل قبلی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - خود خواهد داشت.

این خبر در حالی از طریق - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - galaxyclub منتشر شده که گلکسی S21 با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - ساعتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - و نسخه‌های پلاس و اولترا این سری به ترتیب با باتری‌های ۴۸۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شدند.

به نظر می‌رسد سامسونگ این رویه را در مورد سری گلکسی S22 ادامه نمی‌دهد و براساس اطلاعات منتشر شده از طریق منابع آگاه، ظاهرا نسخه پلاس گلکسی S22 با باتری با ظرفیت پایین‌تر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران

اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، باتری گلکسی S22 پلاس مشابه گلکسی S20 پلاس خواهد بود. هنوز مشخص نیست که کره‌ای‌ها در ظرفیت باتری سایر مدل‌ها نیز تغییری درنظر می‌گیرند یا خیر. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ظرفیت باتری سایر مدل‌های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - گلکسی S22‌ به اشتراک گذاشته نشده است.

البته در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - اخبار غیر رسمی دیگری گفته شده بود که نسخه اولترا گلکسی S22 نیز با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مشابه گلکسی S21‌ اولترا و گلکسی S20 اولترا از راه می‌رسد.

البته لزوما بهره‌مندی از باتری با ظرفیت پایین‌تر به معنی ضعیف‌تر بودن دستگاه نیست، ولی ظرفیت باتری از موضوعات مهمی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - است که کاربران به آن توجه می‌کنند و اگر این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - خبر صحت داشته باشد، می‌تواند برای پرچمدار بعدی سامسونگ نگران‌کننده باشد. فناوری‌های جدیدی که سامسونگ در توسعه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - نمایشگر به کار می‌برد، تا حدی به طول عمر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - بیشتر باتری کمک می‌کند، اما کماکان دستگاهی با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر نور استان مازندران - ظرفیت باتری بالاتر مورد توجه قرار دارد.

در نهایت باید دید کره‌ای‌ها پرچمدار بعدی سری گلکسی اس را با چه مشخصات و ظرفیت باتری در دسترس کاربران قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone