🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11392.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شاتل موبایل بسته‌های اینترنت تخفیف‌دار ویژه دوره جدید قرنطینه عرضه کرد

شاتل موبایل بار دیگر به دلیل اوج‌گیری شیوع کرونا و اجرای مجدد مقررات قرنطینه شهرها، بسته‌های اینترنت تخفیف‌دار به مشترکین سیم‌کارت‌های خود ارائه می‌کند. به گزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه شاتل، همزمان با قرمز ...

شاتل موبایل بار دیگر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - به دلیل اوج‌گیری شیوع کرونا و اجرای مجدد مقررات قرنطینه شهرها، بسته‌های اینترنت تخفیف‌دار به مشترکین سیم‌کارت‌های خود ارائه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه تلفن همراه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - شاتل، همزمان با قرمز شدن وضعیت شهرها و اجرای مجدد مقررات قرنطینه، این اپراتور با هدف تسهیل ارتباطات و کاهش - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - هزینه‌های دورکاری افراد و همچنین انجام - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - امور روزمره و سرگرمی افراد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - در منزل، در طرحی ویژه اقدام به ارائه بسته‌های تخفیف‌دار به مشترکین سیم کارت‌های خود کرده است.

در این طرح که از ابتدای دور جدید قرنطینه تا پایان - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - آن، یعنی از 25 تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت، شاتل موبایل، هر روز، بسته جدیدی را با تخفیف ویژه تا 50 درصد در دسترس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - مشترکین جدید و قدیمی خود قرار می‌دهد. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - این بسته ها با شماره گیری کددستوری #31 از سیم کارت های شاتل موبایل و یا از طریق مراجعه به اپلیکیشن "شاتل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - موبایل من" و سیستم مدیریت حساب - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - کاربری شاتل موبایل قابل مشاهده و فعال‌سازی هستند.

شاتل موبایل پیش از این نیز در دوره قرنطینه های پیشین، بسته های تخفیف دار به مشترکین خود ارائه کرده و علاوه بر آن اقدامات متنوعی در جهت سهولت ارتباطات در دوران شیوع ویروس کرونا نیز انجام داده است. اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و اساتید دانشگاه جهت آموزش غیرحضوری، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از مراجعه حضوری، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN ، حمایت از کمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا برای گروه‌های آسیب پذیر، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - رایگان سازی تماس های خروجی از سیم کارت‌های شاتل موبایل با سامانه تلفنی 190 وزارت بهداشت بخشی از این اقدامات هستند.

شاتل موبایل اپراتور - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - نسل - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل مداوم آنتن های موجود در محدوده محل حضور - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی - با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

- تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر آشتیان استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone