🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11393.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات شیائومی می 11T فاش شد: چیپست مدیاتک و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

شیائومی در ماه اکتبر پارسال از سری می 10T پرده برداشت و حالا نوبت به سری می 11T رسیده تا مشخصات فنی دو مدل آن به سطح اینترنت راه پیدا کند. این سری با چیپستی ...

شیائومی در ماه اکتبر پارسال از سری می 10T پرده برداشت و حالا نوبت به سری می 11T رسیده تا مشخصات فنی دو مدل آن به سطح اینترنت راه پیدا کند. این سری با چیپستی از برند مدیاتک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان - راهی بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش کاربری در توییتر به نام Xiaomiui، موبایلی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان - که قرار است تحت نام تجاری می 11T در بازارهای هند و سایر کشورها عرضه شود، از اسم رمز Amber استفاده می‌کند. این خانواده به نمایشگری با نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود.

شیائومی می 11T در بخش عکاسی از یک دوربین سه‌گانه با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان - سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B، دوربین عریض IMX355 سونی و دوربین تله‌فوتو با زوم ۳ برابری بهره می‌برد. نسخه‌ای از همین خانواده تحت عنوان ردمی K40 اولترا راهی بازار چین می‌شود. این - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان - دستگاه از اسم رمز Agate استفاده می‌کند و با تراشه‌ای از شرکت مدیاتک عرضه خواهد - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان - شد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان

در قاب عقب ردمی K40 اولترا دوربین سه‌گانه‌ای قرار می‌گیرد که شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز عریض IMX355 و یک لنز تله‌فوتو با قابلیت زوم ۳ برابری است. نمایشگر این دستگاه هم ۱۲۰ هرتزی با نسبت تصویر ۲۰:۹ است.

شماره مدل نسخه جهانی می 11T شیائومی 21081111RG است که اخیرا آن را در مرجع صدور گواهی اندونزی دیده بودیم. با توجه به اینکه می 11T احتمالا به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان - جنگ وان پلاس نورد ۲ می‌رود، این احتمال وجود دارد که چیپست آن دیمنسیتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان - ۱۲۰۰ باشد.

سری می 10T از نمایشگر LCD با نرخ - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان - نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌کند. ولی می 11T احتمالا به نمایشگر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر کاشمر استان خراسان - OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شود. فعلا هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه این خانواده به میان نیامده است. نسخه ردمی K40 اولترا احتمالا ابتدا در چین به فروش می‌رسد، اما سری می 11T ابتدا به بازار هند می‌رود و بعد می‌تواند وارد سایر بازارهای جهانی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone