🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11398.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های سری هواوی نوا ۹ احتمالا ماه آینده از راه می‌رسند

هواوی در دسامبر پارسال از نوا ۸ و نوا ۸ پرو رونمایی کرد ولی ظاهرا نباید آن قدرها برای عرضه سری نوا ۹ منتظر بمانیم چون گزارشی تازه می‌گوید این خانواده رسما در اواسط ماه ...

هواوی در دسامبر پارسال از نوا ۸ و نوا ۸ پرو رونمایی کرد ولی ظاهرا نباید آن قدرها برای عرضه سری نوا ۹ منتظر بمانیم چون گزارشی تازه می‌گوید این خانواده رسما در اواسط ماه سپتامبر معرفی خواهد شد.

یک منبع آگاه چینی در شبکه اجتماعی ویبو می‌گوید سری نوا ۹ حدود ۹ ماه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - پس از معرفی نسل قبلی با ظاهری جذابتر و رنگ‌های بهتر از سری آنر ۵۰ راهی بازار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - می‌شود. نوا ۹ مثل آنر ۵۰ از پردازنده قدرتمندی استفاده نمی‌کند. آنر ۵۰ با اسنپدراگون 778G معرفی شد در حالی که نوا ۸ و نوا ۸ پرو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - هر دو از Kirin 985 استفاده می‌کردند.

در حال حاضر مشخص نیست که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - خانواده نوا ۹ دقیقا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - چه تراشه‌ای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - خواهد داشت، اما نباید انتظار قدرت خیلی زیادی را از این گوشی داشته باشیم. نوا ۹ احتمالا از 5G پشتیبانی خواهد کرد تا از ترند بازار عقب نماند و بتواند در برابر رقبا حرفی برای زدن داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل
هواوی نوا ۸

پیش‌تر گزارشی درباره ظاهر این خانواده گفته بود که نوا ۹ ترکیبی است از آن‌چه در سری هواوی P50 و نوا ۸ دیده‌ایم و آن‌چه در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - سری میت ۵۰ خواهیم دید. سری میت ۵۰ احتمالا به خاطر تحریم‌های آمریکا به این زودی عرضه نخواهد شد و - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - با تاخیر قابل توجهی راهی فروشگاه‌های هواوی می‌شود. ولی در شایعات گفته شده که این خانواده از تراشه - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - ۴ نانومتری اسنپدراگون کوالکام موسوم به +SM8450 استفاده خواهد کرد.

هواوی نوا ۸ نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع اولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. در آن سو، هواوی نوا ۸ پرو از نمایشگر ۶.۷۲ اینچی اولد با نرخ نوسازی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - مدل پرو - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - در بخش سلفی از دوربین دوگانه‌ای با ماژول - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر خلخال استان اردبیل - بیضی شکل برخوردار است اما مدل استاندارد فقط یک دوربین سلفی دارد.

این محصولات در قاب عقب از دوربین چهارگانه‌ای با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم سری نوا ۹ چه مشخصاتی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone