🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11425.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

استقبال گسترده از شیائومی می میکس ۴: عرضه عمومی محدود خواهد بود

شیائومی می میکس ۴ چند روز پیش معرفی شد و به‌زودی با عرضه بسیار محدود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تصور می‌شد که فروش اولیه این گوشی از ۲۵ مرداد در چین آغاز شود، ولی ...

شیائومی می میکس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - ۴ چند روز پیش معرفی شد و به‌زودی با عرضه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - بسیار محدود در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تصور می‌شد که فروش اولیه این گوشی از ۲۵ مرداد در چین آغاز شود، ولی شیائومی اخیرا یک رویداد پیش‌فروش را در این کشور برگزار کرده که با استقبال بالایی روبرو شده و تقریبا همه موجودی این دستگاه را به اتمام رسانده است.

از آن‌جایی که طرفداران زیادی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - نتوانسته‌اند میکس ۴ را تهیه کنند و این اتفاق موجب ناخشنودی آن‌ها شده، «لو ویبینگ»، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - معاون ارشد شیائومی در پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو از بابت رخداد پیش‌آمده عذرخواهی و توضیحاتی را در این باره ارائه کرده است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان

به دنبال - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - پیش‌فروش میکس ۴ تقریبا همه موجودی شیائومی به جز مقدار محدودی دستگاه برای آغاز فروش رسمی در تاریخ ۲۵ مرداد به پایان رسیده است. لو ویبینگ انتظار دارد که موجودی باقی مانده نیز به سرعت به فروش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - برسد. او می‌گوید به خاطر عرضه محدود چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام و مشکل تامین پنل سرامیکی این گوشی، عرضه آن محدود خواهد بود.

با توجه به اینکه سری میکس شیائومی معمولا ویترینی برای نمایش فناوری‌های این شرکت محسوب می‌شود، نباید انتظار داشته باشیم که عرضه آن مثل سایر پرچمداران شیائومی باشد و همه کاربران به راحتی بتوانند این دستگاه را تهیه کنند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان

شیائومی میکس ۴ در مدل‌های ۸ + ۱۲۸ گیگی و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - ۱۲ + ۵۱۲ گیگی به‌ترتیب با قیمت‌های ۷۷۰ و ۹۷۰ دلار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و عرضه آن - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - منحصر به کشور چین خواهد بود. البته شایعاتی درباره عرضه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - بین‌المللی این محصول نیز - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - به گوش رسیده، اما با توجه به مشکلات تامین میکس ۴ در بازار چین، احتمالا همین شرایط در بازار جهانی هم وجود خواهد داشت. فعلا صحبتی از تاریخ عرضه جهانی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - گوشی به میان نیامده است.

مهم‌ترین شاخصه میکس ۴ استفاده از دوربین سلفی زیر نمایشگر ۲۰ مگاپیکسلی است. این دستگاه نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر رودبار استان گیلان - موبایل شیائومی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone