🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11422.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی در ۵ دقیقه ۲۰۰ هزار تبلت سری می پد ۵ فروخت

چند روز پیش شیائومی از گوشی پرچمدار می میکس ۴ به همراه تبلت‌های سری می پد ۵ رونمایی کرد. حالا تبلت‌های جدید شیائومی برای اولین بار به فروش گذاشته شدند و موجودی آن‌ها در مدت ...

چند روز پیش شیائومی از گوشی پرچمدار می میکس ۴ به همراه تبلت‌های سری می پد ۵ رونمایی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - کرد. حالا تبلت‌های جدید شیائومی برای اولین بار به فروش گذاشته شدند و موجودی آن‌ها در مدت کوتاهی به پایان رسید.

به گفته شیائومی، در اولین فروش این تبلت‌ها به میلیون‌ها دلار درآمد دست پیدا کرده. - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - این کمپانی همچنین از فروش ۲۰۰ هزار دستگاه تبلت سری می - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - پد ۵ تنها در ۵ دقیقه خبر داده است.

در حالی که شیائومی موفق به فروش ۲۰۰ هزار تبلت شده، کاربران از کمبود لوازم جانبی آن‌ها شکایت می‌کنند. به نظر می‌رسد چینی‌ها به اندازه کافی کیبورد و قلم برای فروش اولیه تولید نکرده‌اند، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - هرچند شیائومی گفته این مشکل را در آینده برطرف می‌کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان

شیائومی می پد ۵ در نسخه پایه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - داخلی، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - ۳۰۸ دلار قیمت دارد. مدل بعدی با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - با قیمت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - ۳۳۵ دلار فروخته می‌شود. مدل پرو در نسخه‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان - مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب ۳۸۵ و ۴۳۲ دلار قیمت دارد.

بالاترین مدل این تبلت‌ها، می پد ۵ پرو 5G است که با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۴۰ دلار فروخته می‌شود.

این محصولات به نمایشگر ۱۱ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده‌اند. مدل استاندارد از چیپ اسنپدراگون ۸۶۰، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۸۷۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سنقر استان کردستان

مدل پرو و پرو 5G به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده‌اند و دوربین اصلی دوگانه دارند. سنسور اصلی مدل پرو ۱۳ مگاپیکسلی و مدل 5G‌ این تبلت ۵۰ مگاپیکسلی است. این محصولات دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی دارند.

سری می پد ۵ تنها محصولات مورد استقبال کاربران نبوده‌اند چرا که موجود می میکس ۴ هم در عرضه اولیه به سرعت به پایان رسیده و احتمالا عرضه عمومی محدودی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حوروش نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
خدمات الو واقعاً عالی بوده، تعمیر لباسشویی WCA020 رو به راحتی انجام دادن و مشتری هم به شدت راضی بوده. این نشون میده که شرکت الو بسیار حرفه‌ای و دارای تجربه است. به شخصه با لهجه تهرانی از این خدمات استفاده کرده‌ام و به هیچ عنوان پشیمان نشدم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone