🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11413.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

الکامپ ۱۴۰۰ شهریور ماه برگزار نمی‌شود؛ زمان جدید اطلاع‌رسانی خواهد شد

 سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرده که الکامپ ۱۴۰۰ در شهریور ماه برگزار نمی‌شود و زمان جدید به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. در بیانیه سازمان نصر می‌خوانیم: «بيست و ششمين نمايشگاه الكامپ با رويكرد ارايه ...

 سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرده که الکامپ ۱۴۰۰ در شهریور ماه برگزار نمی‌شود و زمان جدید به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در بیانیه سازمان نصر می‌خوانیم: «بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با رویکرد ارایه توانمندی شرکت‌ها، استارت‌آپ‌ها و مجموعه ‌های دانش بنیان در مواجهه و مقابله با ویروس کرونا قرار بود ابتدا در تیر ماه و سپس در شهریور ماه سال جاری برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت تهران و سایر استان‌ها و به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی امکان برگزاری آن مهیا نشد.

در راستای برگزاری هدفمند این نمایشگاه و به درخواست فعالان این حوزه و همچنین بازخورد مثبت مشارکت‌کنندگان و نیز در جهت استفاده بهینه از برنامه‌های جانبی و محتوایی و انتظار بیشتر برای فراگیری واکسیناسیون، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ در راستای - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان - تحقق اهداف فوق، برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ را - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان - به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان - زمان دیگری موکول کرده است - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان - که متعاقبا در اطلاعیه‌های بعدی زمان جدید اطلاع رسانی خواهد شد.»

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان

شایان ذکر است که در ابتدا، قرار بود نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار گردد. اما در همان زمان، بسیاری از کسب و کارها در گفتگو با دیجیاتو اعلام کردند که به خاطر جلوگیری از ابتلای کارمندان خود به کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری، از حضور در نمایشگاه امتناع خواهند کرد.

البته در پی این موضوع تهران به وضعیت قرمز کرونایی رسید و سازمان نصر بالاجبار با انتشار بیانیه‌ای از تعویق سه ماهه نمایشگاه خبر داد. حالا و در پی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان - اوج‌گیری مجدد کرونا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان - در کشور، به نظر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان - می‌رسد که شهریور ماه هم امکان برگزاری بزرگترین رویداد فناوری کشور میسر نخواهد بود.

الکامپ سال گذشته نیز پس از تعویق‌های چند باره در نهایت به صورت آنلاین برگزار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان - شد؛ هرچند نصر تهران بارها تاکید کرده که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر قوچان استان خراسان - مصمم است تا نمایشگاه امسال را به صورت فیزیکی برگزار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone